اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

مقاومت اسلامی استکبار را از پای در می‌آورد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: مقاومت اسلامی در بسیاری از کشورها بالاخره استکبار جهانی را به زانو در می‌آورد.

مقاومت اسلامی استکبار را از پای در می‌آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار داشت: کشتاری که امروز در بحرین، سوریه و برخی از کشورهای همسایه ما به راه افتاده است‌ نتیجه تحریک و شیطنت آمریکای جنایتکاری است که هرگز نمی‌خواهد آرامش در منطقه و بین ملت‌های مسلمان ساری و جاری باشد.

وی نتیجه این تحرکات و اقدامات علیه مسلمانان به ویژه شیعیان را بیرون راندن آمریکا از منطقه نظیر عراق و افغانستان توصیف کرد و افزود: خاورمیانه در انتظار روزی است تا در غیاب آمریکا و همدستان اروپایی او نفسی راحت کشیده و صلح و امنیت واقعی را احساس کنیم.

مقدسی با محکوم کردن کشتار شیعیان بی‌دفاع در عراق، سوریه، پاکستان و افغانستان تصریح کرد: این نسل‌کشی‌ها که با حمایت دول غربی انجام می‌شود تنها با هدف اختلاف‌افکنی بین مسلمانان است و این اقدامات اتحاد، برادری و هوشیاری بیشتر از سوی مسلمانان را طلب می‌کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود مسئولان را به تدبیر بیشتر در مهار گرانی‌ها دعوت کرد و بیان داشت: گرانی‌های اخیر اهالی را به شدت اذیت می‌کند و شایسته است مسئولان کشوری و استانی در نرخ‌گذاری‌ها و قیمت‌ها به گونه‌ای تدبیر کنند تا کمر مردم زیر این همه فشار اقتصادی خم نشود.

وی تلاش مسئولان را برای تحقق شعار حمایت از تولید ملی یادآور شد و اضافه کرد: اگر به معنای حقیقی تولید ملی رونق بگیرد گرانی و تورم مهار شده و هیچ کس در مضیقه اقتصادی نمی‌باشد.

به گزارش فارس، امام جمعه نیر ابزار مورد نیاز این کار را تکیه بر نیروی انسانی متعهد و دوری از هرگونه افراط و تفریط در موضوع تولید ملی دانست و خاطر نشان کرد: اگر تولید داخلی با کیفیت باشد مردم راغب به خرید بوده و نرخ‌ها نیز کنترل می‌شود.

مقدسی در ادامه روز ارتش را گرامی داشت و گفت: بزرگ‌ترین وظیفه نیروهای مسلح در مقطع کنونی دفاع از تمامیت ارضی و حافظ ارزش‌های اسلامی بودن است.

وی ارتش ایران را یکی از وفادارترین ارتش دنیا به اصول ملی و حاکمیت دینی برشمرد و افزود: ارتش ما با داشتن شاخصه‌های ممتاز در بهترین سطوح آمادگی قرار دارد.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول