اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

قدرت بازدارندگی ارتش استکبار را به انزوا واداشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش گفت: قدرت بازدارندگی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح استکبار زبون را به خفت و خاری تاریخی برده است.

قدرت بازدارندگی ارتش استکبار را به انزوا واداشته است

امیر علیرضا صیامی در آستانه روز 29 فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل حلقه اتحاد ارتش را با ملت و تجلیل ملت را نیز از ارتش شجاع یک افتخار ماندگار توصیف کرد و اظهار داشت: تحقق شعار ارتش برای ملت، ملت فدای ارتش یکی از زیباترین صحنه‌ها و لحظه‌های به یاد ماندنی در پیوند ارتش با ملت بود که امام مهربان ملت غیرتمند ایران نیز از این حرکت مسرور شد.

وی ارتش امروز را مدافع منافع نظام اسلامی و بسیاری از کشورهای آزادیخواه توصیف کرد و گفت: با فرار مستشاران غرب از ایران بسیاری از تجهیزات نظامی آنها در این کشور باقی ماند که به زعم آنها در بلاتکلیف ماندن این تجهیزات نیروهای ارتش از این امکانات برای بازسازی اولیه استفاده کردند.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش تصریح کرد: با پیروزی انقلاب دشمنان زبون این نظام تمام قراردادهای تسلیحات جنگی ما را که حدود 20 میلیارد تومان بود لغو کردند تا شاید به بدنه شجاع ارتش ضربه وارد کنند اما صف‌آرایی ارتش آن هم با قدرت و صلابت بی‌نظیر در جنگ هشت ساله نشان داد که توطئه و فتنه آنها خاموش شدنی است.

صیامی با برشمردن برخی از صحنه‌های دلاوری و به جا آوردن عهد و پیمان بسته شده با امام راحل و ارزش‌های متعالی اسلام ناب یادآور شد: ارتش مقتدر ما به عنوان قدرت فایق منطقه‌ای امروز اسباب غافلگیری دشمن شده و به رغم وسوسه‌های داخلی و خارجی در بر هم زدن نظم و انضباط این نیروی مقتدر ارتش مردمی ما توانسته است صلابت خود را به نمایش بگذارد.

این مسئول درادامه سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ خیانتی که بنی صدر در دوران اولیه دفاع مقدس در ضعف و انحلال ارتش انجام داد هر چند برخی ناهماهنگی‌ها را در دوران دفاع مقدس به وجود آورد اما به سرعت این مسائل ترمیم شده و بعد از عملیات ثامن‌الائمه و فتح آبادان پیروزی‌های ارتش و سایر نیروهای مسلح یکی پس از دیگری آغاز شد.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: ارتش ما با عمق جان، خلوص نیت و اعتقاد به پیشرفت و آبادانی کشور با چاشنی معنویت توانسته است قله‌های بسیاری را فتح کرده و رو به صعود حرکت کند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول