اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج:

تفکر بسیج مهم‌ترین عامل هویت‌بخش برابر استکبار است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج با اشاره به توطئه‌های روزافزون جبهه استکبار برای تغییر هویت فرهنگی جوامع اسلامی، گفت: ترویج تفکر بسیج مهم‌ترین عامل هویت‌بخش در برابر سلطه فرهنگی استکبار است.

تفکر بسیج مهم‌ترین عامل هویت‌بخش برابر استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حمیدرضا گوهری ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان کردستان در سنندج، اظهار داشت: وجود نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شجره طیبه بسیج به عنوان تفکری پیشرو در راستای مقابله با تسلط فرهنگی جبهه استکبار همواره سربلندی و عزت را برای مردم مسلمان ایران فراهم آورده است.

وی افزود: جبهه استکبار با تکیه بر توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خویش همواره به دنبال تسخیر افکار جوانان مسلمان بوده و در این راستا نیز هویت فرهنگی و اعتقادی آنان را نشانه گرفته است.

گوهری خاطرنشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان با تکیه بر توان بسیجیان تلاشگر خویش می‌تواند نقش مؤثری را در رابطه با ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری در استان ایفا کند لذا در این راستا اداره ارشاد اسلامی شهرستان سنندج آمادگی کامل دارد که با این نهاد مقدس همکاری و تعاملی حداکثری داشته باشد.

در ادامه این مراسم سامان احمدی مسئول اسبق سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان با اشاره به وظیفه و رسالت خطیر این سازمان در راستای تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری و حمایت از فعالان این عرصه در استان اظهار داشت: استان کردستان در خط مقدم مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان نظام قرار گرفته و نیازمند نگاه و حمایت ویژه برای تلاش منسجم و مقتدرانه در این راستاست.

وی افزود: صیانت از ارزش‌ها و اصول نظام مقدس اسلامی بر دوش سپاه پاسداران بوده و این نهاد مقدس در این راستا کارهای بزرگ و ارزنده‌ای را انجام داده است.

احمدی خاطر نشان کرد: سازمان بسیج هنرمندان کردستان در طول چندسال اخیر با تکیه بر توان هنرمندان متعهد خویش فعالیت‌های بسیاری را در حوزه فرهنگ و هنر استان انجام داده است اما به دلیل کم رنگ‌بودن شخصیت حقوقی این سازمان همواره شاهد مشکلاتی بوده‌ایم که امید است در مدیریت جدید این سازمان این مهم رفع شود.

علی‌عباس داوودنیا مسئول جدید سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: درسال جاری 34 محورکاری برای گسترش و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های سازمان بسیج هنرمندان در استان‌های مختلف کشور در نظر گرفته شده ‌است.

وی افزود: کیفیت‌‌بخشی به فعالیت‌های هنری و ادبی و حمایت از انجمن‌های هنری در سطح شهرستان‌ها و کیفی ‌سازی شبکه مدیریت سازمان و اعضای شورای استانی و همچنین تلاش برای تشکیل گروه‌های فرهنگی معرفتی در قالب حلقه‌های هنری از جمله اولویت‌هایی است که در سال جاری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول