اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس:

دنیای استکبار توان جنگ سخت با ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار است و مانع هجوم دشمن می‌شود و دنیای استکبار توان جنگ سخت با ایران را ندارد.

دنیای استکبار توان جنگ سخت با ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز سعید کوشکی جهرمی بعد ازظهر امروز در همایش بسیج کارگری که به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیة‌الله شیراز و سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس برگزار شد، با گرامی‌داشت روز جهانی کارگر، به ارزش و جایگاه کار در اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: کار مقوله‌ای بسیار ارزشمند در دین مبین اسلام است.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: در گفتمان دهه چهارم انقلاب اسلامی، پیشرفت، توسعه و عدالت مبنا قرار گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس، ریشه و پایه پیشرفت ژاپن را کار مبتنی بر ظرافت، تعهد، تخصص و تکنیک برشمرد و تصریح کرد: شناخت شرایط دنیای امروز بسیار مهم است چرا که هر روز حرکتی در دنیای غرب با عنوان اعتراضات مردمی در مورد مباحث اقتصادی صورت می‌گیرد.

کوشکی با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری دچار اشکال اساسی شده و نمی‌تواند مشکلات درون خود را حل کند، به بدهی‌ها و کسری بودجه آمریکا اشاره کرد و گفت: امروز دنیای غرب و موتور متحرکه اقتصاد کشورهای اروپایی و غربی با معضلی به عنوان کسری بودجه مواجه شده است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی مستقلانه حرکت خود را بر مبنای ارزش‌های الهی تنظیم کرده که به کام کشورهای سلطه‌گر خوش نمی‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه استراتژی نظام سلطه برای مهار جمهوری اسلامی پنج محور دارد، تحریم اقتصادی، تشدید تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، تشدید اقدامات دیپلماتیک علیه جمهوری اسلامی، اقدامات تروریستی در نظام جمهوری اسلامی و تشدید اقدامات جاسوسی به‌ویژه در حوزه صنعت را از جمله این محورها عنوان و خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی نیز برای مقابله با این اقدامات محورهای مختلفی را دنبال می‌کند.

کوشکی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دهه چهارم انقلاب را به عنوان دهه توسعه، پیشرفت و استقرار عدالت نامیدند، ادامه داد: اختلاس اخیر مشکلات بسیاری را در راه تولید ملی ایجاد کرد و باید در این دهه بتوانیم تا حدی به پیشرفت، کارآفرینی و تولید ملی برسیم که عدالت را پشتیبانی کند.

وی بیان داشت: طرح هدفمندی یارانه‌ها تا حدی توانست بخشی از مشکلات جامعه را رفع کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر استان فارس بالندگی اقتصادی را یکی دیگر از محورهای جمهوری اسلامی برای مقابله با برنامه‌های دشمن دانست و با اشاره به وابستگی کشور به اقتصاد تک‌محصولی گفت: وابستگی به دلارهای خارجی و نفتی گریبان اقتصاد کشور را گرفته است از این رو باید این وابستگی قطع و به اقتصاد چندپایه و صادراتی تبدیل شود.

کوشکی جهرمی ادامه داد: اگر به جایی برسیم که بودجه نفت در بودجه کشور لحاظ نشود، تولید ملی محقق می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از محصولات ایرانی، استفاده از کالای ایرانی، اصلاح فرهنگ خرید و مصرف، تعهد، تخصص، ایجاد امنیت برای سرمایه‌گذاری، حمایت جدی از کار و کارگر را از راه‌های رونق اقتصاد داخل عنوان و خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه صنعتی برند نخست منطقه شویم و جهادگرانه به تولید بپردازیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فجر فارس با تاکید بر ارج نهادن به تولید ملی اظهار داشت: اگر تولید ملی را ارج نگذاریم مشکلات جدی برای صنعت کشور ایجاد می‌شود.

کوشکی تصریح کرد: کار باید به جایی برسد که ریال و تومان ما در کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای دیگر مبنای مبادلات شود.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار توان جنگ سخت با ایران را ندارد گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار است و مانع هجوم دشمن می‌شود.

به گزارش فارس، در این همایش حمیدرضا گرامی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیة‌الله شیراز به ارائه برنامه‌های بسیج کارگری در هفته کار و کارگر پرداخت و از برگزاری چند یادواره شهدا در این هفته خبر داد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول