اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

ترور نخبگان کشور نشان از ضعف استکبار است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: ترور نخبگان کشور نشان از ضعف و درماندگی استکبار است.

ترور نخبگان کشور نشان از ضعف استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در چالدران اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی از فرزندان رشید و سرافراز این کشور بود و نقش موثر و سازنده‌ای در کشور داشت.

وی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یکی از عوامل مهم وحدت در بین نیروهای مسلح در زمان جنگ تحمیلی بود، افزود: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نماد مقاومت و ایستادگی برای سرافرازی دین و کشور اسلامی هستند.

قلی‌پور با بیان اینکه از برکت خون شهیدان بزرگ و ولایتمدار اسلام است امروز ایران اسلامی به عزت و عظمت در جهان رسیده است تصریح کرد: این شهید والامقام بهترین حرکت و فعالیت خود را در دوران دفاع مقدس در همسویی نیروهای مسلح برای نبودی دشمنان انجام داد.

این مسئول قطع رابطه با شیطان بزرگ و تحریم‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را سبب پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: برخلاف تصور استکبار جهانی، تحریم ایران اسلامی سبب افزایش انگیزه جوانان غیور در دستیابی و پیشرفت در انرژی صلح‌‌آمیز هسته‌ای شد.

فرماندار چالدران ترور شهید صیاد شیرازی را حاصل طرح مشترک آمریکا، موساد و گروهک منفور منافقان خواند و خاطرنشان کرد: دشمنان بعد از سال‌ها انجام اعمال ناجوانمردانه و ترور نخبه‌های نظامی و علمی ایران به این نتیجه رسیده‌اند که جوانان نظام اسلامی ایران با تکیه بر اصل ولایت فقیه تمام قله‌های علمی در عرصه‌های مختلف نظامی و علوم پایه را فتح کردند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول