اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد در همایش سالروز واقعه طبس

در برابر تهدید قدرت‌های استکباری ایستاده‌ایم

خبرگزاری فارس: استاندار یزد خطاب به آمریکا گفت: تو هر چه توانستی علیه انقلاب ایران انجام دادی و بدان که ما هم برای رضای خدا، با اطاعت از ولی‌امرمان هم‌چنان استقامت می‌کنیم و تا آخر هم خواهیم ماند.

در برابر تهدید قدرت‌های استکباری ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: روزی ابرهه خواست کعبه را ویران کند اما صاحب بیت، حمله او را در نطفه خفه کرد و روزی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار خواست به انقلاب اسلامی ایران حمله کند و باز صاحب این انقلاب توطئه و حمله آمریکا را در نطفه و در بیابانی که هیچ کس جز خدا نبود، به شکست مفتضحانه وا داشت.

وی تصریح کرد: در این صحرای طبس به آمریکای جنایتکار می‌گوییم که تو هر چه توانستی علیه انقلاب اسلامی ایران انجام دادی و هر کس را که توانستی به مصاف ما آوردی و ما هم برای رضای خدا با اطاعت از ولی‌امرمان هم‌چنان استقامت می‌کنیم و تا آخر هم خواهیم ماند.

استاندار یزد ادامه داد: اما باز هم خطاب به آمریکا می‌گوییم که هرچه دیدیم زیبا بود، شهادت شهدای ما به دستور تو و به دست عمال تو در میدان ژاله تهران زیبا بود، شهادت یاران در سنگ‌فرش‌ها و کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف ایران و مراکز استان‌ها به دست عمال شاه زیبا بود، شهادت بهترین فرزندان ما در هشت سال دفاع مقدس و جنگی که تو بر ما تحمیل کردی زیبا بود.

وی اضافه کرد: استقامت ما در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی که تو و عمال تو علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند، این استقامت و پایداری زیباست، استقامت و پایداری ما در جریان تحریم‌های اقتصادی و همه شکوفایی‌ها، خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها، ابتکارها و پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف برای این ملت و این انقلاب زیباست.

فلاح‌زاده تصریح کرد: چون ما برای رضای الله استقامت به خرج دادیم و این همه شهید را تقدیم کرده و سختی متحمل شدیم، این صبر و استقامت برای خدا هم زیباست.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول