اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا:

جمهوری اسلامی بر تمام تحرکات جبهه استکبار اشراف دارد

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به خوبی بر تمام تحرکات جبهه استکبار اشراف دارد.

جمهوری اسلامی بر تمام تحرکات جبهه استکبار اشراف دارد

یوسف ابوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد در برابر بیگانگان همچنان ایستاده و از ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کند.

وی اضافه کرد: مشارکت گسترده و اتحاد مردم در زمینه‌های مختلف سبب ایجاد هراس و وحشت شدید در میان کفار و مستکبران می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا با اشاره به اولویت‌های بسیج‌ در سال جاری لزوم کیفی‌سازی برنامه‌هاست، تصریح کرد: تقویت حلقه‌های صالحین و کمک به اثربخشی بیش‌تر برنامه‌ها و همچنین ایجاد زمینه بهتر برای حضور جوانان در عرصه فرهنگی در اولویت برنامه‌های امسال این نهاد مقدس قرار دارد.

ابوی ادامه داد: توانمند‌سازی بیشتر نیروهای بسیجی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان آنها یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در سال 91 انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد پیوند مستحکم بین برنامه‌های اجرایی بسیج و حلقه‌های شجره طیبه صالحین در افق برنامه‌های این نیرو قرار دارد، عنوان کرد: در عرصه‌های سازندگی و اردو‌های هجرت باید ضمن تلاش و همت مضاعف زمینه محرومیت‌زدایی در کشور را به طور کامل عملیاتی کرد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا در ادامه با اشاره به اقتدار نظامی نیرو‌های مسلح در کشور برای حمایت از ارزش‌ها و دست‌آورد‌های نظام اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی امروز به خوبی بر تمام تحرکات جبهه استکبار اشراف داشته و هر زمان که دشمنان قصد طمع به ایران اسلامی را داشته باشند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت تمام در برابر زیاده‌خواهی‌های آنان ایستادگی می‌کند.

ابوی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت معنوی و تکیه بر سلاح ایمان همواره در اوج آمادگی و توانمندی‌های بالا به سر می‌برد.

وی با اشاره به هجمه تبلیغاتی دشمنان برای مخدوش کردن جلوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان تصریح کرد: سیاسیون کشور‌های غربی و در رأس همه آنها شیطان بزرگ آمریکا که تا‌کنون به خوبی دانسته‌اند نیرو‌های از جان گذشته ولایت، همواره با تمام قدرت در برابر آنها ایستادگی می‌کنند، با تبلیغات منفی و دروغ‌بافی قصد دارند که جوانان کشور را به سمت انحراف و مسائل فرعی بکشانند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا بیان کرد: امروز کشورهای غربی با انواع فشار‌ها و تهدید‌ها بر ملت غیور ایران اسلامی قصد دارند که نظام اسلامی را در تنگنا و مشکلات قرار دهند، ولی مردم با بصیرت و انقلابی ما نشان داده‌اند که در مسیر پاسداری از حریم ولایت تمام سختی‌ها را به جان خریده و هیچگاه کوتاهی نمی‌کنند.

ابوی در خاتمه با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا‌کنون دستاورد‌های چشمگیری را برای مردم به همراه آورده است، یادآور شد: اعتماد مردم به نظام اسلامی و حضور در صحنه‌های مختلف همواره حقانیت جمهوری اسلامی را در بین سایر کشور‌های جهان به اثبات رسانده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول