اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خبر داد

فعالیت 30 واحد صنعتی در شهرک صنعتی خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت: در حال حاضر در شهرک صنعتی خرم‌دره 30 واحد صنعتی بزرگ‌، متوسط و تعدادی واحدهای صنعتی کوچک فعالیت می‌کنند.

فعالیت 30 واحد صنعتی در شهرک صنعتی خرم‌دره

رحیم نوری‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به وجود زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم در شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: وجود راه آهن‌، آزاد راه، جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت از ظرفیت‌های موجود برای توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان است.

وی افزود: وجود شهرک صنعتی 400 هکتاری واقع در شمال شهر خرم‌دره که از امکانات لازم از قبیل آب و برق‌، گاز‌، مخابرات و تصفیه‌خانه برخوردار بوده و نیز برگزاری همایش روزانه برای خرم‌دره با حضور سرمایه‌گذاران خرم‌دره‌ای مقیم سایر شهرستان‌های کشور موقعیت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی و شهرستان به وجود آورده است.

فرماندار شهرستان خرم‌دره تصریح کرد: در حال حاضر در شهرک صنعتی خرم‌دره 30 واحد صنعتی بزرگ‌، متوسط و تعدادی واحدهای صنعتی کوچک فعالیت می‌کنند که با فعالیت این تعداد واحد تولیدی برای بیش از 5 هزار نفر شغل ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر شهرک صنعتی‌، فعالیت چند شرکت و واحد تولید‌ی در شهر خرم‌دره از جمله شرکت صنعتی مینو با بیش از 2 هزار نفر اشتغالزایی از ظرفیت‌های مناسب در امر تولید و سرمایه‌گذاری شهرستان محسوب می‌شود.

نوری‌پور با بیان اینکه با فعالیت چندین واحد تولید مواد غذایی در خرم‌دره این شهرستان قطب نخست تولید مواد غذایی استان زنجان را به خود اختصاص داده است، گفت: در حال حاضر خرم‌دره به عنوان یکی از نقاط مهم سرمایه‌گذاری در استان زنجان محسوب می‌شود.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بخش جاذبه‌های گردشگری شهرستان خرم‌دره اشاره و خاطرنشان کرد: شهرستان خرم‌دره به دلیل داشتن آب و هوای مطلوب و نیز ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل گردشگری و میراث فرهنگی موجود در این شهرستان موقعیت ممتازی را به این شهرستان بخشیده است.

فرماندار خرم‌دره افزود: این شهرستان به واسطه برخورداری از مواهب طبیعی به‌ویژه جنگل و طبیعت باصفا و بکر و نیز آب و هوای مناسب و چهار فصل از مهم‌ترین مناطق گردشگری استان زنجان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: ایجاد سایت پروازی و کمربندی گردشگری و باغ‌های وسیع میوه‌، کوچه باغ‌های قدیمی‌، کوه‌های همجوار‌، سدهای شویر و خلیفه‌لو و وجود بیش از 90 اثر و تپه باستانی شامل قلعه‌ها‌، محوطه‌ها و تپه‌های باستانی‌، غارها و گورستان‌های تاریخی شناسایی شده از دیگر موقعیت‌های منحصر به فرد شهرستان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول