اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

تدوین استراتژی فرهنگی در واحدهای تولیدی صنعتی و تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت تدوین استراتژی‌های فرهنگی در واحدهای تولیدی صنعتی و تعاونی‌های استان تاکید کرد.

تدوین استراتژی فرهنگی در واحدهای تولیدی صنعتی و تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یونس فاتح در نشست اعضای شورای فرهنگی با تاکید بر ضرورت تدوین استراتژی‌های فرهنگی در استان افزود: برای اجرای برنامه‌هایی با محوریت فرهنگ کار تدوین و احصاء الگویی متناسب با جامعه کار و تلاش یک ضرورت است و نیازمند به برنامه‌ریزی و تدوین راهکارهای مناسب فرهنگی است.

وی خلاقیت و نوآوری در نیروی کار، تبیین و تعمیم فرهنگ کار در واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی، بهره‌وری نیروی کار، بسترسازی برای کار گروهی و نیز توسعه فرهنگ نماز و قرآن در واحدها را بخشی از برنامه‌های فرهنگی اداره کل خواند و اظهار داشت: نقش فرهنگ در تولید کالا و بهره‌وری نیروی کار بسیار اثربخش بوده است و پیام نوروزی مقام عظمای ولایت در آغازین روزهای سال 91 در نامگذاری امسال با نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌تواند نقش ارزشمندی را ایفا کند.

وی با اشاره به حضور آگاهانه مدیران و کارفرمایان واحدهای تولیدی صنعتی از همراهی و اهتمام ویژه آنان در اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان تقدیر کرد.

فاتح اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی هنری برای کارگران و همسران و فرزندان آنان را از برنامه‌های اداره کل اعلام و تصریح کرد: برنامه‌های ما در مباحث فرهنگی توام با شور و نشاط و بالندگی نیروهای ارزشمند کار بوده و بر اساس آن برنامه‌های ویژه‌ای در محورهای مختلف فرهنگی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول