اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک‌های صنعتی فارس صورت گرفت

رشد 20 درصدی بهره‌برداری از واحدهای صنعتی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از بهره‌برداری از 70 واحد صنعتی تولیدی در شهرک‌های صنعتی در سال گذشته خبر داد.

رشد 20 درصدی بهره‌برداری از واحدهای صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مهران خاکساری اظهار داشت: برای بهره‌برداری از این واحدهای صنعتی 310 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و با اجرای آنها برای 670 نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آمار بهره‌برداری از واحدهای صنعتی در سال گذشته در مقایسه با پارسال از رشد 20 درصدی و اشتغال نیز از رشد 15 درصدی برخوردار بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: بیشترین آمار بهره‌برداری از واحدهای صنعتی مربوط به شهرک صنعتی بزرگ شیراز و پس از آن نیز شهرک‌های صنعتی لار و سروستان و  مرودشت بوده است.

خاکساری ادامه داد: واحدهای صنعتی در بخش‌های کانی غیرفلزی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، دارویی و آشامیدنی ایجاد شده است.

خاکساری در ادامه تصریح کرد: با احتساب آمار سال گذشته در مجموع تاکنون یک‌هزار و 416 واحد تولیدی صنعتی با سرمایه‌گذاری 9 هزار و 400 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 19 هزار و 300 نفر در شهرک‌های صنعتی این استان خبر داد.

وی همچنین گفت: علاوه بر آن یک‌هزار و 400 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است که این واحدهای صنعتی با پیشرفت 10 تا 90 درصد درحال اجراست که با بهره‌برداری از آنها شاهد افزایش اشتغال و بهره‌برداری در شهرک‌های صنعتی هستیم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول