اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وفایی‌نژاد خبر داد

‌اعطای تسهیلات ویژه به واحد‌های صنعتی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اعطای تسهیلات ویژه به واحدهای کارگاهی شهرک‌های صنعتی استان با همکاری بانک صنعت و معدن خبر داد.

‌اعطای تسهیلات ویژه به واحد‌های صنعتی در مازندران

عباسعلی وفایی‌نژاد امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: تفاهمنامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و بانک صنعت و معدن استان با هدف ارتقای توسعه صنعت و حمایت از صنایع کوچک و مجتمع‌های کارگاهی به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: به منظور حمایت، ایجاد انگیزه در متقاضیان، همچنین رونق و اشتغال پایدار در واحدهای کارگاهی که در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند با معرفی شرکت شهرک‌های صنعتی می‌توانند از تسهیلات ویژه برخوردار شوند.

وفایی‌نژاد اظهار داشت: براساس این تفاهم‌نامه همکاری، واحدهای کارگاهی می‌توانند از تسهیلات اعطایی یک‌هزار میلیون ریالی بهره‌مند شوند.

وی افزود: با امضای این تفاهم‌نامه، بانک صنعت و معدن متعهد شد تا به واحدهای کارگاهی معرفی شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی، مبلغ 3 میلیارد ریال از محل منابع داخلی برای اجرای طرح بازسازی و تولید اختصاص دهد تا برابر ضوابط و دستورالعمل‌های به این متقاضیان اعطا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران یادآور شد: 25 واحد کارگاهی در شهرک صنعتی جویبار در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و تعداد هفت واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شهید نظری نکا در زمینی به مساحت 3 هزار و 200 متر مربع در دو گروه 264 و 192 مترمربعی احداث شده و آماده واگذاری هستند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مزیت برای این‌گونه واحدها، عدم نیاز به فضای زیاد برای فعالیت‌های تولیدی نظیر صنایع غذایی، فلزی و نساجی برای استقرار این واحدهای کارگاهی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول