اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله علما:

خروجی مراکز علمی باید در شأن جمهوری اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خروجی مراکز علمی، مدارس و دانشگاه‌ها باید در شأن جمهوری اسلامی باشد.

خروجی مراکز علمی باید در شأن جمهوری اسلامی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله مصطفی علما ‌در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: شهید مطهری نمونه یک معلم متعهد و استادی مجرب در تعلیم و تربیت بود.

علما ادامه داد: در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری هستیم که باید با الگو پذیری از تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری، مدارس و دانشگاه‌هایمان را در مباحث علمی و اخلاقی قوی و بارور کنیم.

وی با اشاره به مقام و جایگاه علم و دانش در استقلال و پیشرفت هر کشوری، خاطر نشان کرد: باید بر اساس معرفت و با تبعیت از قرآن و اسلام در زمینه‌های مختلف علمی پیشرفت کنیم و علم همراه با تعهد بهترین علم است.

خطیب جمعه کرمانشاه با بیان احترام نهادن و ارزش جایگاه کار و کارگر، بیان داشت: همه باید در محضر خدا و به دین خدا خدمت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تأکید کرد: باید همه ما کارگر خدا و کارگر قرآن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تأکید بر اقتصادی بودن کارها، گفت: مقام معظم رهبری ساعت‌ها کار می‌کنند و این الگو و چراغ راه ماست و ما هم باید اینگونه عمل کنیم که پیشرفت کنیم.

علما افزود: توجه به اقتصاد کشور، یک کار کارشناسی و تخصصی از سوی رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی وجدان کاری را از عوامل مهم در هر کاری دانست و گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما را مورد تحریم قرار داده‌اند که با تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و تلاش نیروی انسانی متعهد، مانند گذشته نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی می‌کنیم.

علما اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید با حضور حداکثری، اتحاد و انسجام خود را به جهانیان نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به سالگرد رحلت آیت الله فاضل لنکرانی، بیان داشت: آیت الله العظمی فاضل لنکرانی یک مرجع تقلید عالی‌قدر و از یاران ثابت قدم حضرت امام خمینی (ره) بود و در تمام مبارزات و روزهای انقلاب پشت سر امام (ره) حرکت می‌کرد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول