اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

غربی‌ها رفتار دوگانه خود را کنار بگذارند

خبرگزاری فارس: خطیب نماز جمعه کازرون گفت: صداقت غربی‌ها در مذاکرات با ایران بستگی به کنار گذاشتن رفتار دوگانه و برداشتن تحریم‌های ظالمانه است.

غربی‌ها رفتار دوگانه خود را کنار بگذارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: تسلیم غربی‌ها به خواسته به حق ملت ایران در غنی‌سازی هسته‌ای یک پیروزی برای ملت و کشورمان است که این پیروزی ثمره یکپارچگی و حضور ملت در انتخابات مجلس بود.

وی افزود: تحریم‌های غرب علیه ایران باعث شد ملت ایران این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند و به موفقیت‌های پی در پی دست یابد که یکی از برکات الهی بود.

امام جمعه کازرون گفت: غربی‌ها باید از تحریم‌های ظالمانه خود دست بکشند و صداقت خودشان را به ملت ایران نشان دهند.

خرسند در ادامه دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامیداشت و خاطرنشان کرد: سپاه در اوایل انقلاب در مبارزه با گروهک‌ها و جنگ تحمیلی و امروز نیز در مبارزه با جریانات انحرافی نقش خود را به خوبی ایفا کرد و در تمام صحنه‌های انقلاب پیش‌تاز بوده است.

وی به روز ملی کارآفرینی و هفته مشاغل اشاره و تصریح کرد: امروز جامعه نیاز به کار و تولید دارد و در تحقق این امر دولت و مجلس باید تلاش کنند.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: امسال که به‌نام سال تولید ملی و حمایت از کار از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده همگی باید تلاش و کوشش کنیم و زمینه کار و تولید و اشتغال برای جوانان تحصیل کرده که درصد بسیاری از آن‌ها بیکار هستند، فراهم شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش از رواج ازدواج‌های تجملاتی و چشم و هم‌چشمی‌ها که مانع ازدواج جوانان شده است انتقاد کرد و گفت: همین امر باعث شده که سن دختران و پسران در ازدواج به بالای 30 سال برود.

خرسند مهریه‌ها و جهیزیه‌های سنگین و مراسم تجملاتی را غیراسلامی بیان کرد و اذعان داشت: مراسم ازدواج‌ها باید طبق سنت رسول خدا (ص) و به سادگی ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه (س) صورت گیرد.

خطیب نماز جمعه کازرون متذکر شد: نیروی انتظامی در بحث امنیت جامعه و در برخورد با مسائل خلاف اخلاق به‌ویژه بدحجابی باید دقت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول