اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در مصلاهای نماز جمعه شهرستان شیراز صورت می‌گیرد

برگزاری مانور انتخابات رایانه‌ای

خبرگزاری فارس: فرماندار شیراز گفت: مانور انتخابات رایانه‌ای شهرستان شیراز فردا جمعه در مصلاهای نماز جمعه این شهرستان با حضور نمازگزاران برگزار می‌شود که برای شرکت در این مانور داشتن کارت ملی و شناسنامه شرکت‌کنندگان الزامی است.

برگزاری مانور انتخابات رایانه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، جواد زرین‌کلاه در حاشیه بازدید از کارگاه‌های آموزشی کاربران شعب اخذ رای شهرستان شیراز با اشاره به حماسه میلیونی، 12 اسفند ماه 90 انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم شهرستان شیراز با حضور گسترده خود در این دوره از انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزودند و بار دیگر در 15 اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور گسترده خود در شعب اخذ رای دومین مرحله انتخابات خانه ملت امید دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را به یاس تبدیل می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات شیراز با بیان اینکه انتخابات مرحله دوم در این شهرستان و به صورت رایانه‌ای برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: کاربران شعب اخذ رای با حضور در کارگاه‌های آموزشی مربوطه با روش‌های انتخابات رایانه‌ای آشنایی پیدا کرده‌اند و هم‌اکنون شهرستان شیراز از آمادگی کامل برای برگزاری دومین مرحله انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در ادامه سخنان خود به برگزاری مانور این دوره از انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: صبح فردا جمعه نمازگزاران در مصلاهای نماز جمعه این شهرستان از جمله مصلای نماز جمعه شهر مقدس شیراز، زرقان و گویم با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه می‌توانند در این مانور شرکت کنند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول