اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم:

تولیدکنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را بالا ببرند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: از تولیدکنندگان داخلی انتظار می‌رود کیفیت محصولات خود را بالا ببرند.

تولیدکنندگان داخلی کیفیت محصولات خود را بالا ببرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم رحیم اسلامی شامگاه پنج‌شنبه در نشست با مسئولان آموزش و پرورش جم اظهار داشت: پالایشگاه جم از مهم‌ترین و بزرگترین پالایشگاه‌های کشور است و بیش از 27 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: پالایشگاه جم توجه ویژه‌ای به محیط پیرامونی دارد و در توسعه روستاها و عمران و آبادانی شهرستان جم اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم.

مدیر عامل پالایشگاه گاز فجر جم خاطر نشان کرد: برای حمایت از آموزش و پرورش و تجهیز و توسعه فضاهای آموزشی همواره آمادگی داریم و امیدواریم به حول و قوه الهی روزبه‌روز شاهد بهبود وضعیت این نهاد باشیم.

اسلامی در ادامه با تاکید بر لزوم تقویت تولید ملی یادآور شد: استفاده از کالاهای ساخت داخل باید فرهنگ‌سازی شود و باید اطلاع‌رسانی لازم در مورد کیفیت کالاهای ساخت داخل صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: از تولیدکنندگان داخلی نیز انتظار می‌رود کیفیت محصولات خود را بالا ببرند تا شاهد استفاده بیشتر مردم از کالاهای ساخت داخل باشیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم گفت: پالایشگاه جم در سال جاری از سازندگان داخلی حمایت می‌کند و تلاش داریم بیشتر قطعات و مایحتاج خود را از تولیدکنندگان داخل تامین کنیم.

مدیر عامل خدمات غیرصنعتی گاز ایران نیز با اشاره به نقش ویژه آموزش و پرورش اظهار داشت: با تمام وجود آماده خدمت به مردم شهرستان جم به ویژه حوزه تعلیم و تربیت هستیم.

محمدمهدی هاشمی افزود: آموزش و پرورش در آینده کشور نقش بسزایی دارد و حمایت از آموزش و پرورش در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آبادانی آینده کشور است.

وی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ موجود برای رشد و توسعه آموزش و پرورش بهره ببریم و شرکت گاز ایران در این راستا جدیت دارد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول