اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دشتستان:

تقویت تولید ملی به باور عمومی تبدیل شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دشتستان گفت: تقویت تولید ملی باید به یک باور عمومی تبدیل شود.

تقویت تولید ملی به باور عمومی تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان حیدر دانافرد بعد از ظهر امروز در گردهمایی شوراهای شهر و روستاهای بخش مرکزی دشتستان اظهار داشت: شوراها نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه بر عهده دارند و پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها بستگی به زحمات شورا و تلاش آنها دارد.

وی افزود: شوراها نماد مردم‌سالاری هستند و در واقع با وجود شوراها تمام امور اداره شهر و روستا به خود مردم سپرده شده و این نشان‌دهنده جایگاه مردم در نظام اسلامی است.

بخشدار مرکزی دشتستان با تاکید بر لزوم تحقق شعار سال خاطر نشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی وظیفه شوراهای اسلامی را به عنوان نمایندگان مردم در تحقق شعار امسال دو چندان کرده است.

دانافرد تصریح کرد: بدون تردید با حمایت از تولیدات داخلی می‌توانیم در رشد و تقویت سازندگان داخلی تاثیرگذار باشیم و از شوراها انتظار داریم با نهایت توان برای به ثمر رساندن این آرمان جهادی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تقویت تولید ملی باید به یک باور عمومی تبدیل شود و زمینه رشد و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور را مهیا و فراهم سازد.

بخشدار مرکزی دشتستان در ادامه از عضویت 80 نفر در شوراهای روستا و شهر در بخش مرکزی خبر داد و گفت: بخش مرکزی دشتستان دارای 23 شورای روستایی، یک شورای شهری با 16 دهیاری و 80 نفر کل اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاست.

دانافرد خاطر نشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و با تعامل و همکاری بیشتر و بهتر به سمت فتح قله‌های بلند پیشرفت حرکت کنیم.

در این نشست تعدادی از اعضای شوراهای بخش مرکزی نیز به بیان مسایل و مشکلات منطقه خود پرداختند و بر رفع مشکلات تاکید کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول