اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان:

تولید ملی فرصتی برای شکوفایی گیلان است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان گفت: شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصت‌های خوبی را برای تولید برنج، چای و ابریشم در راستای شکوفایی گیلان فراهم می‌کند.

تولید ملی فرصتی برای شکوفایی گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظر علی علیزاده در نشست با اصحاب فرهنگ و رسانه با اشاره به وجود معضل بیکاری در گیلان، اظهار کرد: وجود نعمت‌های بی‌پایان خداوند در گیلان نظیر آب و هوا، جلگه، کوه و دریا همگی فرصت‌هایی است که می‌توانند در امر اشتغالزایی استان موثر باشند.

وی، با بیان اینکه با تعطیلی هر کارخانه‌ای خانوارهای زیادی مورد آسیب قرار می‌گیرند، اذعان کرد: با تعطیلی کارخانه‌ای مانند ایران الکتریک هزار نفر از نان خوردن محروم شدند.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، به برخی از کارخانه‌های نسبتا فعال گیلان اشاره کرد و افزود: کارخانه ایران‌برک یکی از کارخانه‌های قدیمی و معروف کشور است که اخیرا با واگذاری به بخش خصوصی، تعداد کارگران خود را از یک‌هزار نفر کارگر به 200 کارگر رسانده است.

وی با تاکید بر اینکه گیلانیان نباید با داشتن این همه امکانات شب گرسنه بخوابند، تصریح کرد: عدم انسجام تصمیم‌سازان و تصمیم گیرندگان در گیلان با نمایندگان و مسئولان را می‌توان دلیل اصلی عقب ماندگی این استان دانست.

علیزاده خاطرنشان کرد: اگر 13 نماینده قبلی گیلان با یکدیگر متحد بودند وضعیت گیلان این‌گونه باقی نمی‌ماند و عدم وجود راهبردهای استانی از دیگر دلایل عقب ماندگی گیلان است.

وی بر ضرورت توجه به کنترل موالید و خروج جمعیت جوان در گیلان تاکید کرد و گفت: خروج هر یک از جوانان از استان تنها خروج یک فرد نیست بلکه خروج یک اندیشه، ظرفیت و انرژی است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، توجه به جایگاه علمی این استان در برنامه‌های آتی کشور را امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فکر شیعه یک فکر جهانی است بنابراین باید جهانی فکر و کشوری برنامه‌‌ریزی و استانی اجرایی شود.

وی با تصریح بر اینکه نمایندگان ما شهرستانی فکر، بخشی برنامه‌ریزی و روستایی اجرایی می‌کنند، افزود: این‌گونه عملکرد خدمت کردن نیست بلکه برنامه‌ریزی و مهره‌چینی کردن برای دستیابی به انتخابات و موفقیت در نمایندگی چهار سال بعد است.

علیزاده با تاکید بر اینکه این‌گونه حرکات موجب پیشرفت استان نمی‌شود، گفت: ایجاد انسجام و توانمندی بین نمایندگان در رشد استان اهمیت بسزایی دارد در غیر این صورت مدیران کل در استان از عدم انسجام نمایندگان جرات عملکرد خود را از دست می‌دهند.

وی‌، خاطرنشان کرد: با معرفی افراد بی‌بضاعت به کمیته امداد، مسئله فقر در گیلان ریشه کن نمی‌شود و باید با انسجام بین نمایندگان به دنبال انجام دادن کارهای بزرگ باشیم.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، با اشاره به شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یادآور شد: این شعار فرصت خوبی برای شکوفایی تولید برنج، چای، ابریشم و حتی صنایع وابسته به اینها در گیلان است.

وی متذکر شد: مردم باید مطالبات خود را از نمایندگان طلب کنند و رسانه‌ها نیز در این راستا نقش کلیدی دارند که با بمباران پرسش‌های خود برای رسیدن به پیشرفت استان نمایندگان را زیر سئوال ببرند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول