اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان خبر داد

امضای قرارداد تولید موتورسیکلت برقی با یک شرکت چینی

خبرگزاری فارس: شهردار اصفهان از انعقاد قرارداد تولید موتورسیکلت برقی با کمک یک شرکت چینی در اصفهان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

امضای قرارداد تولید موتورسیکلت برقی با یک شرکت چینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد ‌در حاشیه برگزاری مراسم پایان دفن پسماند در کلان‌شهر اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی سایت دفن زباله شرق اصفهان، اظهار داشت: امروز شاهد تحول بزرگی در اصفهان هستیم، هر چند که در شهرهای تبریز و مشهد دفن غیر بهداشتی پسماند قطع می‌شود و این در حالی است که در اصفهان به طور کلی پسماند دفن می‌شود.

وی با بیان اینکه روزانه 250 تن ضایعات پسماند خروجی کارخانه کمپوست (ریجکت) تولید می‌شود، افزود: این تولیدات پس از خشک شدن و هوادهی در سایت سگزی برای تولید برق ذخیره‌سازی می‌شود.

شهردار اصفهان با تأکید بر اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری تولید کود استاندارد است، تصریح کرد: بر‌اساس برنامه پنجم توسعه، 35 درصد از کود استاندارد را باید وزارت کشاورزی خریداری کند که از این طریق می‌توان برای حرکت‌های کشاورزی، فضای سبز، طرح محله‌محوری و نیز چرخه تولید به کار گرفت.

وی هم‌چنین از بازدید یک هیئت تحقیقاتی از کشور کره‌جنوبی به شهر اصفهان در هفته آینده خبر داد و گفت: این هیئت قرار است برای در اختیار گذاشتن پاره‌ای از تجربیات شهر سئول در زمینه تولید انرژی برق به اصفهان سفر کنند.

سقائیان‌نژاد هم‌چنین گام بعدی شهرداری اصفهان را با توجه به اینکه 60 درصد آلایندگی‌ها از وسایل‌نقلیه است انعقاد قرارداد تولید موتورسیکلت برقی با یک شرکت چینی عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول