اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق سمنان:

قاچاق کالا به تولید ملی لطمه می‏زند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان گفت: قاچاق کالا و ارز به تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی لطمه می‏زند.

قاچاق کالا به تولید ملی لطمه می‏زند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا در جلسه کمیته تخصصی فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان در سال جدید افزود: تلاش همگان در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‏تواند شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری شده را تحقق ببخشد.

وی تصریح کرد: باید با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مقابله جدی داشت، چرا که با کاهش قاچاق افزایش تولید ملی، ایجاد اشتغال پایدار و زمینه سرمایه‏گذاری ایرانیان در بخش‏های مختلف صنعتی فراهم می‏شود.

تقوی‏نیا اظهار داشت: ارتقای سطح کیفی کالاهای تولیدی و استانداردسازی آنها می‏تواند در افزایش تولید ملی و رقابت‏پذیری آنان را با کالاهای خارجی فراهم کند.

عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان با تأکید بر اینکه قاچاق کالا و ارز به تولید ملی ضرر می‏رساند، گفت: استفاده نکردن از کالاهای خارجی برای مردم باید نهادینه شود و بدانند که استفاده از تولیدات داخلی به اشتغال‏زایی کمک می‏کند.

به گزارش فارس، این نخستین جلسه کمیته تخصصی فرهنگی و تبلیغات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سمنان در سال جدید بود که با حضور اعضای کمیسیون در محل اتاق بازرگانی استان سمنان با موضوع شعار امسال برگزار شد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول