اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش مطرح کرد

استفاده از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید ملی

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: استفاده از کالای ایرانی به معنای حمایت از تولید ملی است.

استفاده از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز سه‌شنبه‌شب در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اظهار داشت: منویات رهبری در تمامی امور باید سرلوحه فعالیت‌‌های مسئولان باشد و همه مدیران باید تمامی برنامه‌های خود را در این راستا انجام دهند.

بخشدار آبپخش با اشاره به نامگذاری سال خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط و مقتضیات میهن اسلامی رهبر معظم انقلاب امسال را سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نامیده‌اند و تمامی مسئولان باید تلاش خود را برای تحقق اهداف والای این شعار  به کار گیرند.

خرم‌روز استفاده از کالاهای داخلی را از مهم‌ترین شاخصه‌ها برای حمایت از تولید ملی دانست و بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال استفاده از کالاهای ساخت داخل از مهم‌ترین مسائلی است که بر تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اثرگذار خواهد بود.

وی خطاب به مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش افزود: تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید این مهم را در دستور کار قرار دهند و نیازمندی‌های نهاد و اداره خود را با استفاده از کالاهای ملی و تولید داخل برطرف کنند و از این طریق شرایط را برای تحقق اهداف والای این سال هموار کنند.

این مسئول اذعان داشت: یکی از رویکردهای مهم دولت عدالت‌محور در سال پایانی خدمات دولت اجرای پروژه‌ها و طرح مهر ماندگار است و در استان بوشهر فعالیتی چشمگیر در این ارتباط شاهد خواهیم بود.

بخشدار آبپخش تصریح کرد: طرح مهر ماندگار در تمامی عرصه‌ها برای برطرف کردن نیازهای مردم اجرای می‌شود و در بخش آبپخش با توجه به اجرای این طرح مهم شاهد توسعه، عمران و آبادانی چشمگیر این بخش خواهیم بود.

خرم‌روز گفت: با تمام وجود برای رفع نیازهای شهر آبپخش و توسعه و آبادانی این شهر تلاش می‌کنم و از هیچ کوششی در این راستا دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول