اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

حل مشکلات واحدهای تولیدی از اهداف سفرهای شهرستانی است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف از اهداف سفرهای شهرستانی است.

حل مشکلات واحدهای تولیدی از اهداف سفرهای شهرستانی است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی از تشکیل ستاد تولید ملی در استان زنجان خبر داد و افزود: این ستاد در سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و اشتغال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

استاندار زنجان با اشاره به نخستین سفر استانی در سال جاری به شهرستان خدابنده یادآور شد: جلسه مشترک ستاد تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سه بخش ذکر شده در شهرستان‌های مختلف در سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات شهرستان‌ها در قالب سفرهای شهرستانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی با توجه به ظرفیت‌های مناطق مختلف از اهداف سفرهای استانی است.

رئوفی‌نژاد از تشکیل ستاد نهضت کشاورزی در استان خبر داد و گفت: این ستاد در شهرستان نیز به ریاست فرمانداران در راستای توجه ویژه به بخش کشاورزی تشکیل شده و در سفرهای شهرستانی گزارش‌های این بخش در جلسه مشترک ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کشور در راستای توجه به بخش کشاورزی در سال‌های اخیر بی‌نظیر است، یادآور شد: در 33 سال گذشته چنین برنامه‌ای برای جهش در بخش کشاورزی دیده نشده است.

استاندار زنجان بر ضرورت توجه به بخش کشاورزی و اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان تأکید کرد و افزود: توسعه فعالیت‌های این بخش از اهداف برنامه‌های سال جاری است.

وی با اشاره به اختصاص 169 میلیارد تومان در بخش نخست برای ارتقای کشاورزی استان زنجان افزود: باید در راستای توسعه این بخش همه ظرفیت‌ها بکارگیری شده و توانمندی استان در این زمینه افزایش یابد.

* زیرساخت‌های لازم برای توسعه کشاورزی آماده شده است

رئوفی‌نژاد از نگاه ویژه دولت به بخش کشاورزی تقدیر کرد و گفت: دولت زیرساخت‌های لازم را برای توسعه این بخش به خوبی آماده کرده است.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های بخش کشاورزی کشور به نحو مطلوبی استفاده شود، گفت: برخی ظرفیت‌های برجسته مغفول مانده که ضروری است در سال جاری به این امر توجه ویژه شود.

* استان ظرفیت‌های لازم را برای توسعه کشاورزی دارد

استاندار زنجان با اشاره به ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در هفت شهرستان استان ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه این بخش وجود دارد که باید در سال جاری از آن استفاده شود.

وی خرید تضمینی محصولات کشاورزی را از راهکارهای علاقه‌مند کردن کشاورزان به توسعه این بخش عنوان کرد و ادامه داد: خرید تضمینی محصولات کشاورزی موجب می‌شود تا کشاورز با طیب خاطر در راستای گسترش فعالیت‌های کشاورزی اقدام کند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول