اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی خلیل‌آباد:

کارگران جامعه صف نخست تولید هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد گفت: کارگران در جامعه در صف اول تولید و ارائه خدمت قرار دارند.

کارگران جامعه صف نخست تولید هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، حسین نوری صبح امروز در جمع مدیران تعاونی‌های این شهرستان اظهار داشت: مدیران کارگاه‌ها و شرکت‌ها باید قدر دوران خدمت خود را بدانند و با برنامه‌ریزی مناسب از فرصت‌ها بهترین استفاده را داشته باشند.

وی با اشاره به استعداد شهرستان خلیل‌آباد گفت: در شهرستان خلیل آباد 6 هزار هکتار باغات انگور وجود دارد که سالیانه 150 هزار تن انگور در ارقام مختلف تولید می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته کارگر و دست‌مریزاد به کارگران افزود: کارگران در جامعه در صف اول تولید و ارائه خدمت قرار دارند.

نوری بیان کرد: براساس سیاست‌های دولت در بحث ایجاد کار و کسب و کار خانگی شهرستان خلیل‌آباد سال گذشته با 3.5  میلیارد تومان اعتبار داشتیم بیش از 2 هزار نفر شغل ایجاد شد که 75 درصد از سهم در نظر گرفته شده استان افزایش داشته‌ایم.

نوری اولویت کاری سال جاری را در کنار فعالیت‌های مربوط به حوزه کار و تعاون، بحث کشاورزی و توجه به تعاونی‌های کشاورزی دانست و گفت: مدیران شرکت‌های تعاونی کشاورزی با کار جدی‌تر از قبل و با برنامه‌ریزی لازم در راستای تولید و استفاده از تمام ظرفیت تلاش کنند. 

زهرا حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی نوآوران که در زمینه خیاطی و دوخت لباس فعالیت دارد، نیز گفت: در حال حاضر 12 نفر خانم در این تعاونی به فعالیت مشغول هستند که در صورت اختصاص اعتبارات می‌توانیم تولید خود را بیش‌تر کنیم و از طرفی هم نیروی بیش‌تری را به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با کار بهتر تولید خود را بیش‌تر کنیم، اظهار داشت: در حال حاضر به طور هفته‌ای 500 دست لباس را به فروشگاه طرف قرارداد در تهران ارسال می‌کنیم.

وی بر تأمین مواد اولیه و افزایش نقدینگی این تعاونی تأکید کرد.

علی شعبانی مدیرعامل شرکت ایران رشته خلیل‌آباد نیز گفت: وظیفه داریم در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فعالیت‌های خود را از دل و جان افزایش دهیم.

شعبانی با علام اینکه این تعاونی نیاز مبرم به حمایت کارخانجات آرد، در تحویل به موقع آرد را دارد، افزود: ماهیانه این شرکت 40 تن صادرات ماکارونی و 3 تن رشته آش به کشورهای افغانستان، عراق، ترکمنستان را دارد که در صورت افزایش نقدینگی تلاش ما تولید بیش‌تر و صادرات بیش‌تر این اقدام غذایی به کشورهای مذکور است.

شعبانی با بیان اینکه 30 نفر نیروی کار در این کارخانه مشغول به کار هستند، با تبریک هفته کار و کارگر گفت: کارگران زحمت‌کش‌ترین قشر جامعه هستند.

انتهای پیام/غ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول