اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین

آئین اسلام از بعد اجتماعی مهمی برخوردار است

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین با بیان اینکه آئین اسلام، از بعد اجتماعی مهمی برخوردار است، گفت: نماز جمعه با افزایش یاد خدا و اعتماد به کمک پروردگار دلها را آرام کرده است.

آئین اسلام از بعد اجتماعی مهمی برخوردار است

 به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی اظهار داشت: آئین اسلام، از بعد اجتماعی مهمی برخوردار است و با عنایت ‏به ‏برکات آثار وحدت و تجمع و یکپارچگی، در بسیاری از برنامه‏‌هایش ‏بر این بعد، تکیه و تاکید کرده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین افزود: نماز جمعه با افزایش یاد خدا و اعتماد به کمک پروردگار دل‌ها را آرام کرده و مجب سکینه و آرامش روحی و همدلی و وحدت بین مسلمین می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارائه گزارشات مسئولین مربوط به هر مناسبت در نماز جمعه ورامین سبب شده مردم تریبون نماز جمعه را یکی از موثرترین و قابل اعتمادترین منابع ارتباط با مسئولان و آگاهی از امور انجام شده در ادارات و نهادهای موجود است.‌

حجت‌الاسلام محمودی تفاوت اردیبهشت‌ماه 91 با دیگر ماه‌های قبلی را وجود پنج جمعه در آن دانست و از دعوت سخنران مرتبط با مناسبت‌های موجود در این ماه خبر داد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از ارائه برنامه دقیق برای سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه ورامین خبر داد و گفت: نهم اردیبهشت روز شورا ها نامگذاری گردیده بنابراین در روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه که نخستین روز اقامه نماز جمعه ورامین در مسجد جامع این شهر در سال 91 است، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی، رئیس شوراهای اسلامی شهرستان ورامین سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه است.

حجت‌الاسلام محمودی در ادامه به 12 اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر اشاره و عنوان کرد: به همین دلیل جمعه پانزدهم اردیبهشت ماه ناصر برهانی، رئیس کانون شورای اسلامی کار استان تهران و دبیر کانون شورای اسلامی کار کشور با توجه به نام‌گذاری سال 91 به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی توسط مقام معظم رهبری قبل از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند.

وی گفت: با توجه به اینکه روز و هفته معلم را نیز در اردیبهشت ماه داریم جمعه 22 اردیبهشت ماه مجتبی عرب عامری، رئیس اداره آموزش و پرورش ورامین به ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات و برنامه‌های ویژه هفته معلم شهرستان و نیز برنامه‌های این اداره در سال 91 خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام محمودی به روز جهانی هلال احمر نیز اشاره کرد و از سخنرانی حمیدرضا کرمانشاهی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین قبل از خطبه‌های نماز جمعه 29 اردیبهشت ماه خبر داد.

وی به پاسخگویی مسئولان فوق به مردم پس از نماز عصر اشاره و تصریح کرد: این مسئولان پس از پایان نماز عصر به مدت 30 دقیقه در محل برگزاری نماز جمعه پاسخگوی مراجعات مردمی خواهند بود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین در پایان با اشاره به اینکه سخنرانی قبل از خطبه‌ها راس ساعت 12:40 شروع خواهد شد از نمازگزاران خواست در زمان مقرر برای استماع خطبه‌ها در میعادگاه نماز جمعه شهرستان حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول