اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

طرح پزشک خانواده زودتر از برنامه پنجم توسعه اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طرح پزشک خانواده را یکی از کارهای مهم دولت و در راستای تحول عظیم در نظام سلامت و بهداشت کشور دانست و گفت: این طرح خیلی زودتر از آنچه که در برنامه توسعه پنج‌ساله پنجم مقرر شده اجرایی می‌شود.

طرح پزشک خانواده زودتر از برنامه پنجم توسعه اجرا می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران عبدالرضا شیخ‌الاسلامی ‌‌‌با اشاره به‌ نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ویرایش جدیدی از تمام برنامه‌های چند سال گذشته تبیین کرده است و امید است به فضل خدا بتوانیم گام‌های موثر و بلندی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و توسعه اقتصادی کشور برداریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ارتباط با تبیین برنامه‌های چند سال گذشته این وزارتخانه گفت: با تلاش و همت پرسنل این وزارتخانه از برنامه‌های چند سال گذشته ویرایش جدیدی صورت گرفته است و در راستای توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری، وظایف و مسئولیت‌ها در زمینه‌های مختلف پیگیر امور است و در این ویرایش تقسیم کار بین امور را انجام داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از متولیان و مسئولان حاکمیتی در عرصه کار و تولید، ماموریت‌ها و برنامه‌هایی را برای خودش تبیین کرده است، عنوان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این برنامه‌ها را در سال‌های گذشته به‌صورت مکتوب پیگیری ‌کرده و حال نیز امور پیگیری و نظارت را بر‌عهده دارد و امید است در سال جدید ماموریت‌های بزرگ و مهمی را که بار آن بر دوش مسئولان و آحاد جامعه است ‌به‌خوبی انجام ‌دهد.

شیخ‌الاسلامی در پایان طرح پزشک خانواده را یکی از کارهای مهم در راستای تحول عظیمی در نظام سلامت و بهداشت کشور دانست و عنوان کرد: امید است این طرح با همکاری مناسبی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود و خیلی زودتر از آنچه که در برنامه پنج ساله پنجم مقرر شده اجرایی شود.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول