اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند خبر داد

پوشش جمعیت شهری زرند در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: حدود 55 هزار نفر از جمعیت شهری در شهرستان زرند زیر پوشش طرح پزشک خانواده قرار می‌گیرند.

پوشش جمعیت شهری زرند در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی صبح امروز در نخستین جلسه توجیهی اجرای برنامه پزشک خانواده در راستای تحقق برنامه پنجم توسعه به تشریح اهمیت اجرای برنامه پزشک خانواده در سال جاری پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم فراهم‌سازی بستر مناسب برای اجرای این طرح این رویداد را از اقدامات ارزنده دولت خدمتگزار در سلامت مردم دانست و افزود: اجرای موفقیت‌آمیز این طرح رضایت مردم و پزشکان مجری آن را به دنبال دارد.

کرمی بیان داشت: حدود 55 هزار نفر از جمعیت شهری زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

تهامی‌نیا رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند نیز با تأکید بر لزوم در نظر گرفتن مقدمات و امکانات مورد نیاز طرح متناسب با شرایط هر شهرستان ابراز امیدواری کرد که طرح پزشک خانواده شهری در این شهرستان موجب تسهیل در دسترسی جامعه هدف به امکانات بهداشتی و درمانی شود.

به گفته دبیر ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده در نخستین فرصت طرح سرشماری با همکاری فرمانداری و بخشداری انجام و پیش‌بینی می‌شود با انجام اقدامات لازم برنامه پزشک خانواده در این شهر از اوایل تیر ماه به مرحله اجرا در آید.

در این جلسه رئیس شبکه بهداشت و درمان زرند به عنوان جانشین رئیس ستاد اجرایی و معاون بهداشتی شهرستان به عنوان دبیر ستاد اجرایی طرح پزشک خانواده این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول