اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمه خدمات درمانی کردستان:

ساماندهی نظام بیمه و سلامت در گرو اجرای پزشک خانواده است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره‌کل بیمه خدمات درمانی کردستان گفت: ساماندهی نظام بیمه و سلامت در گرو اجرای سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری و پزشک خانواده است.

ساماندهی نظام بیمه و سلامت در گرو اجرای پزشک خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمیدرضا بهرامیان در نخستین همایش استانی سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری و پزشک خانواده از آمادگی این اداره برای اجرای زودتر این برنامه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشتغالزایی نیز داشته باشیم.

وی افزود: سلامت افراد جامعه از اصلی‌ترین سرمایه کشور و استان کردستان است که باید تلاش شود با اجرای طرح پزشک خانواده شاخص‌های سلامت ارتقا یابد.

سرپرست بیمه خدمات درمانی کردستان اضافه کرد: برنامه پزشک خانواده در مناطق روستایی از سال 84 با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی کردستان اجرا شده و موفقیت آن نیز در سایه همدلی و تعامل بین بخشی سازمان‌ها خواهد بود.

بهرامیان تصریح کرد: اجرای طرح سیستم نظام ارجاع در مناطق شهری و پزشک خانواده مستلزم اعتبارات و بودجه کافی است که در صورت تامین اعتبارات اجرای آن در استان محقق می‌شود.

وی اعلام کرد: کل کارکرد تیم سلامت به صورت 80 درصد ماهیانه و 20 درصد به صورت فصلی است که بعد از انجام و پایش عملکرد سلامت پرداخت خواهد شد.

سرپرست بیمه خدمات درمانی کردستان در ادامه سرانه پایه را 17 هزار و 500 ریال عنوان کرد و افزود: این میزان از 4 تا 40 درصد نیز قابل افزایش است.

بهرامیان اضافه کرد: به طور متوسط از 500 تا دو هزار و 500 نفر جمعیت شهری یک پزشک خانواده در اجرای سیستم نظام ارجاع در نظر گرفته شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره‌کل بیمه خدمات درمانی کردستان سال گذشته در بحث ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در بهبود شاخص‌های اختصاصی و عمومی و شاخص رضایت‌مندی ارباب رجوع، بین دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات مستقیم رتبه دوم را کسب کرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول