اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در مرکز بهداشت استان صورت می‌گیرد

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی اجرای طرح پزشک خانواده در شهر

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت استان همدان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی اجرای طرح پزشک خانواده در شهر در روزهای 22 و 23 فروردین در مرکز بهداشت استان همدان خبر داد.

برگزاری نخستین کارگاه آموزشی اجرای طرح پزشک خانواده در شهر

محمدمهدی مجذوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در همدان ضمن گرامیداشت هفته سلامت، با بیان اینکه در هفته سلامت برنامه‌های مختلفی در مرکز بهداشت استان بر اساس چارت ستاد هفته سلامت انجام می‌شود، اظهار کرد: در روزهای 22 و 23 فروردین‌ماه نیز نخستین جلسه آموزشی توجیهی اجرای پزشک خانواده در شهر در این مرکز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح پزشک خانواده در شهر و مزایای آن، گفت: در این کارگاه توجیهی رؤسای مراکز بهداشت استان، مسئولان صندوق‌های بیمه‌ای همه شهرستان‌ها، نمایندگان کمیته امداد و نظام صنفی و نیز برخی از مسئولان سیاسی استان همدان حضور خواهند داشت.

رئیس مرکز بهداشت استان همدان ابراز داشت: در این کارگاه دو روزه روش کار طرح پزشک خانواده، مزایای این طرح، نحوه اجرایی و عملیاتی شدن آن در سال 91، تشریح و تبیین می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگاه آموزشی توجیهی اجرای طرح پزشک خانواده در همدان با همکاری ستاد برگزاری هفته سلامت استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تعامل شکل گرفته بین مراکز بهداشت و نیز صندوق‌های بیمه‌ای استان امیدوار هستیم شاهد اجرای صد درصدی و بدون نقص این طرح در استان همدان باشیم.

مجذوبی با بیان اینکه بر اساس طرح پزشک خانواده برای هر فرد ایرانی یک پرونده الکترونیکی درست می‌شود، گفت: همه اطلاعات فردی وی در آن ثبت شده و به صورت آنلاین قابل دسترسی است که این روند باعث می‌شود بسیاری از دوباره‌کاری‌ها و خرج‌های اضافی که بر سیستم بهداشت و درمان بار شده، کاهش یابد.

وی در پایان سخنان خود با تأکید بر لزوم اجرا و توجه به طرح پزشک خانواده، متذکر شد: این طرح در زمینه حق ویزیت و حتی خرید دارو برای بیمار زیرپوشش طرح، رایگان است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول