اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد:

بسیج مستضعفین در نوک پیکان حملات جنگ نرم قرار دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد گفت: بسیج مستضعفین در نوک پیکان حملات جنگ نرم قرار گرفته است.

بسیج مستضعفین در نوک پیکان حملات جنگ نرم قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دلدار بعدازظهر امروز در کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری و سازمانی بسیج در سپاه ناحیه شهرکرد اظهار داشت: امروز خبر نقش مهمی در دنیا و رشد و شکوفایی جامعه دارد.

وی افزود: امروزه خبرگزاری‌های ضد دینی و اسلامی دنیا از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی، خبرهای جهان اسلام را که به نفعشان نمی‌باشد سانسور و خبرهایی را که برای آنها منفعت دارد به خورد مردم جهان می‌دهند.

دلدار با تبیین چگونگی تهیه خبر برای خبرنگاران و تشریح اخبار روز یادآور شد: اگر خبرنگاران ما مسائل را هوشمندانه پوشش دهند بهتر می‌توانیم افکار عمومی را از رویدادها و خبرهای واقعی جامعه باخبر کنیم.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "اثر تبلیغات از اثر اسلحه بیشتر است"، افزود: یکی از ویژگی‌های خبرنگاران  ما شجاعت آنان است که واقعیات جامعه را به  افکار عمومی انعکاس می‌دهند و خبرنگاران بسیجی از جنس مردم و در بین مردم هستند.

وی تاکید کرد: جنگ ما جنگ نرم است و هیچ حد و مرزی برای این نوع جنگ وجود ندارد و بسیج مستضعفین در نوک پیکان حملات جنگ نرم قرار گرفته است.

در پایان این نشان به خبرنگاران فعال بسیجی این استان در سال 1390 لوح تقدیر اهدا شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول