اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

جنگ نرم سلامت جامعه را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه جنگ نرم انسان‌ها را از فضایل اخلاقی دور می‌کند گفت: جنگ نرم سلامت جامعه را تهدید می‌کند.

جنگ نرم سلامت جامعه را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی ظهر امروز در همایش بزرگداشت هفته سلامت گیلان به افزایش 15 سال طول عمر افراد از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی شرایط خوبی برای افزایش سن امید به زندگی جمعیت تمام دنیا و کشور فراهم کرده است.

وی، استرس را تهدید کننده سلامت انسان‌ها عنوان کرد و افزود: سلامت جسمی و روحی افراد باید توام باهم مورد توجه باشد.

رضوانی غذاهای آماده در ظرف‌های نامناسب که با مواد شیمیایی نگهداری می‌شوند را تهدیدی برای انسان‌ها خواند و تصریح کرد: هوای آلوده تهدیدی برای جامعه محسوب می‌شود.

معاون استاندار گیلان عدم تحرک و فعالیت‌های بدنی را از جمله تهدیدهای جدی برای انسان‌ها برشمرد و خاطرنشان کرد: هرم جمعیتی استان در حال تبدیل شدن به استوانه است و گیلان در حال حاضر پیرترین استان کشور است.

وی با اشاره به مشکلات در بخش بهداشت عمومی جامعه، ابراز داشت: بهداشت سواحل، رودخانه‌ها و خیابان‌ها نیاز به چاره‌اندیشی دارد.

رضوانی بر حساسیت تمام افراد نسبت به بهداشت جامعه تاکید کرد و گفت: گیلان استانی گردشگرپذیر محسوب می‌شود و کوه و دریا انفال عمومی هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان توجه به توصیه‌های بهداشتی را مفید خواند و بیان داشت: بهداشت عمومی معابر و میدان شهرداری رشت رضایتبخش نیست.

وی استفاده از روغن‌های نامناسب برای تهیه مواد غذایی را تهدیدی برای سلامت جامعه توصیف کرد و یادآور شد: برطرف کردن نابسامانی‌ها عزم عمومی را می‌طلبد.

رضوانی با تاکید بر فعال‌تر شدن شورای سلامت گیلان، اذعان کرد: کهنسالان در برطرف کردن مشکلات خانواده‌ها موثرند.

معاون استاندار گیلان بینش اسلامی درباره سالمندان را دارای جایگاه ویژه نامید و افزود: جنگ نرم انسان‌ها را از فضایل اخلاقی دور می‌کند و تهدیدی برای جامعه است.

وی، سلامت و امنیت روانی برای رفاه سالمندان را بسیار تاثیرگذار عنوان کرد.

انتهای پیام/خ۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول