اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

دشمن می‏داند که تنها راه تضعیف انقلاب اعمال جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمنان دریافته‏اند که انقلاب اسلامی از راه‏های سخت و نیمه‌سخت از پا در نمی‏آید و باید با جنگ نرم آن را تضعیف کرد.

دشمن می‏داند که تنها راه تضعیف انقلاب اعمال جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمد ملایری صبح امروز در جلسه صالحین پایگاه انصارالحسین(ع) حوزه اصناف الهادی شاهرود که بیش از 50 نفر از بسیجیان عضو حلقه در آن حضور داشتند، با اشاره به نام‌گذاری امسال اظهار کرد: نام‌گذاری امسال ناشی از آن است که بعد از گذشت 33 سال از عمر انقلاب اسلامی هنوز برای سرمایه ملی خود اهمیت و ارزش لازم را قائل نیستیم و حکیم فرزانه انقلاب این موضوع را در شعار امسال مورد توجه قرار داده‏اند.

وی با اشاره به تحریم‏های غرب و آمریکا علیه ایران گفت: دشمنان می‏دانند که انقلاب اسلامی با تجربه 30 ساله در مواجهه با دشمنی‏ها آبدیده شده و از پا در نمی‏آید و باید با جنگ نرم آن را تضعیف کرد، از این‌رو، برای دست‌یابی به این منظور، تحریم‏های اقتصادی را یکی از حربه‏های خود قرار داده‏اند.

ملایری افزود: باید در زندگی از ائمه الگو بگیریم و این همه تأکید برای این است که زندگی ائمه بهترین راه برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است، چرا که ائمه در مقابل ظلم می‏ایستادند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: ائمه اطهار(ع) تمام توانشان این بود که با کار و تلاش زندگی خود را اداره کنند و این یعنی همان حمایت از تولید و کار خود که اکنون رهبری بر آن تأکید دارند.

ملایری در پایان سخنان خود تأکید کرد: با حمایت از رهبری و فرامین ایشان، انقلاب و اسلام پرقدرت به راه خود ادامه می‌دهد و باید مراقب بود که خدای نکرده لغزش‏ها باعث عقب ماندن از قافله نشود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول