اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز در آمل صورت گرفت

برگزاری مراسم سوگواری فاطمیه در بیت آیت‌الله جوادی آملی

خبرگزاری فارس: مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در بیت آیت‌الله جوادی آملی واقع در منطقه پائین بازار آمل برگزار شد.

برگزاری مراسم سوگواری فاطمیه در بیت آیت‌الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) ظهر امروز در بیت آیت‌الله جوادی آملی واقع در منطقه پائین بازار آمل برگزار شد.

این مراسم که با حضور مسئولان شهری، عالمان و روحانیون و مردم مومن این شهرستان برپا شده هر ساله در بیت شریف معظم‌ له برگزار می‌شود.

امام جمعه آمل در این مراسم با بیان ویژگی‌های رفتاری و زندگی علمی، سیاسی و مذهبی حضرت زهرا(س) بیان داشت: عالم هستی برای این بانوی بزرگ اسلام به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی اضافه کرد: ما باید با مطالعه ویژگی‌های رفتاری، چگونگی برخورد با مردم، زندگانی فردی و سیاسی و اجتماعی آن حضرت برای خود الگوبرداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه اهل بیت، امامان و معصومین بهترین الگوهای بشریت هستند که خداوند وجودشان را سراسر خیر و نیکی قرار داده، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما باید بیشتر در زندگانی اهل بیت تدبر کنند تا برای خود سعادتی دنیوی و اخروی را رقم بزنند.

رحمانی آملی در مورد ولایت‌پذیری حضرت زهرا(س) یادآور شد: اطاعت از مقام ولایت و امامت در راس امور آن بانوی نمونه اسلام بود حتی آن حضرت تمام هستی خود را در راه ولایت به کف گرفت و خود را فدای اسلام کرد.

وی در پایان از مسئولان خواست تا در برخورد با مردم الگوی‌شان اهل بیت باشند، اذعان داشت: مسئولان باید در انجام کار مردم سرعت به خرج دهند و سرلوحه کارشان در درس‌آموزی رفتار و برخورد اهل بیت با مردم، انجام به موقع و سریع امورشان باشد، زیرا این مردم صاحبان اصلی انقلاب‌مان هستند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول