اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خبر داد

آمادگی کانون‌های فرهنگی برای برگزاری عزاداری ایام فاطمیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان بوشهر برای برگزاری عزاداری ایام فاطمیه آماده هستند.

آمادگی کانون‌های فرهنگی برای برگزاری عزاداری ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به پیشینه مذهبی و فرهنگی استان بوشهر، هر ساله شاهد برگزاری باشکوه عزاداری‌های مختلف از سوی مردم ولایتمدار بوشهر هستیم.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ اهل‌بیت و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان رویکردهای مهم ما در برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی تبلیغی مستقر در استان بوشهر برنامه‌های مختلف فرهنگی را در ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) اجرا می‌کنند.

موسوی‌نیا افزود: یکی از اهداف عمده کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان بوشهر انسجام جوانان مومن و انقلابی در راستای تبلیغ اسلام و ارزش‌های اسلامی از طریق فعالیت‌های فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به صدور مجوز 15 کانون فرهنگی تبلیغی از ابتدای سال جاری در بوشهر اضافه کرد: با توجه به ضرورت تاسیس کانون‌های فرهنگی تبلیغی برای انسجام فعالیت‌های دینی در سطح استان و به استناد بند 16 از ماده 6 اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی مبنی بر سازماندهی تشکل‌های مذکور از ابتدای سال جاری مجوز 15 کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان صادر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این اقدام در راستای متشکل کردن جوانان مومن و انقلابی و تبلیغ ارزش‌های اسلامی در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، احکام، اخلاق و گفتمان‌های دینی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با صدور مجوز به 15 کانون در سال جدید شمار کانون‌های فرهنگی ـ تبلیغی استان بوشهر به بیش از 85 عدد افزایش یافت.

موسوی‌نیا اظهار امیدواری کرد با جدیت مدیران دفاتر تبلیغات اسلامی در سطح استان شاهد صدور مجوزهای جدید برای انسجام جوانان مومن و متعهد به منظور تقویت جبهه فرهنگی انقلاب باشیم.

وی ادامه داد: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است که با برگزاری مجالس وعظ و خطابه ـ برگزاری مسابقات فرهنگی و مداحی و ذکر مصیبت اهل‌بیت (س) به ترویج حجاب و عفاف و فرهنگ فاطمی در جامعه کمک کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول