اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور مبلغان تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خبر داد

اعزام 530 مبلغ در دهه دوم فاطمیه به مناطق مختلف خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از اعزام 530 مبلغ به مناطق نیازمند به تبلیغ خراسان‌جنوبی در ایام دهه دوم فاطمیه خبر داد.

اعزام 530 مبلغ در دهه دوم فاطمیه به مناطق مختلف خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی کوثری‌نیا با اشاره به اعزام 530 مبلغ در دهه دوم فاطمیه به مناطق نیاز به تبلیغ اظهار داشت: در راستای اهمیت تبلیغ در اسلام به ویژه تبلیغ چهره به چهره احکام اسلام ناب محمدی و برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی، واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی اقدام به اعزام مبلغ به مناطق نیازمند به تبلیغ کرده است.

وی افزود: به همین منظور واحد اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، در دهه دوم فاطمیه تعداد 530 نفر مبلغ را به شهرها، روستاها، مدارس و دیگر مراکز متقاضی روحانی اعزام کرده است.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در رابطه با اصلیت روحانیون اعزام شده به این مناطق گفت: این مبلغان از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌های علمیه قم و مشهد، طرح هجرت قم و همچنین مبلغان بومی استان به مناطق مورد نظر اعزام شده‌اند.

کوثری‌نیا برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، سخنرانی پیرامون سیره و روش دخت نبی مکرم اسلام و تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه را از جمله برنامه‌های تبلیغی روحانیون اعزامی دانست.

وی افزود: تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی امسال در مورد نام سال جدید، احیای حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت و امر به معروف و نهی از منکر از دیگر برنامه‌های تبلیغی روحانیون اعزامی به شمار می‌رود.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی از بصیرت و آگاهی بخشی به جامعه، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوعات مختلف به‌عنوان دیگر برنامه‌های تبلیغی مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در دهه دوم فاطمیه نام برد.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول