اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شیراز تاکید کرد

کیفی‌سازی مراسم سوگواری ایام فاطمیه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز گفت: آنچه انتظار داریم کیفی‌سازی مراسم سوگواری حضرت فاطمه (س) است به نحوی که جوانان و دختران ما از آن حضرت الگو بگیرند.

کیفی‌سازی مراسم سوگواری ایام فاطمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه صبح امروز در جلسه عفاف و حجاب که در فرمانداری شهرستان شیراز برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: بهترین راه برای سعادتمندی زنان و دختران ما در دنیا و آخرت، حرکت در مسیر حضرت زهرا (س) و الگوبرداری از آن حضرت است.

وی با بیان اینکه فاطمه زهرا (س) ریشه، اصل و اساس ولایت و عصمت و حقیقت امامت است خاطرنشان کرد: اگر می‌بینیم ایام فاطمیه به نسبت طولانی بوده، به این دلیل است که فضائل حضرت زهرا (س) بی‌حد و حصر و بی‌اندازه است و هر اندازه که از فضائل ایشان گفته شود تمام شدنی نیست.

فرماندار شهرستان شیراز با بیان اینکه برکات بسیاری بر بیان فضائل فاطمی آمده است؛ تصریح کرد: شهرستان شیراز مانند دیگر نقاط کشور سوگوار شهادت حضرت زهرا (س) است و آنچه انتظار داریم کیفی‌سازی مراسم سوگواری است به نحوی که جوانان و دختران ما به مظلومیت آن حضرت پی ببرند.

زرین کلاه ادامه داد: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) باید به صورت عاشورایی در شان فاطمه زهرا (س) برگزار شود و در این روز تمام مدیران و همکاران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان شهرستان شیراز با حضور در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر مظلومیت آن بانوی بزرگوار سوگواری می‌کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در پایان سخنان خود ابراز داشت: برگزاری ایام فاطمیه در شهرستان شیراز نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر است، چراکه که همگی ما مدیون فاطمه زهرا (س) هستیم و هر چه داریم از وجود ائمه اطهار (ع) و فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول