اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام سوگواری دخت نبی اکرم (ص) صورت گرفت

برگزاری نمایشگاه فاطمیه در دانشگاه آزاد بافت

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت گفت: نمایشگاه فاطمیه به مناسبت ایام سوگواری دخت نبی اکرم (ص) در این دانشگاه برپا می‌شود.

برگزاری نمایشگاه فاطمیه در دانشگاه آزاد بافت

علی‌اصغر تاجیک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نمایشگاه فاطمیه به مناسبت ایم اسوگواری دخت نبی اکرم (ص) در این دانشگاه برپا می‌شود.

تاجیک خاطر نشان کرد: نمایشگاه فاطمیه شامل نمایش عکس با موضوع حجاب و فروش کتاب، محصولات فرهنگی و مذهبی و بازی‌های رایانه‌ای ایرانی است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ حجاب فاطمی در مقابل تهاجم فرهنگی غربی و ارائه بازی‌های ایرانی اسلامی در مقابل بازی‌های صهیونیستی ضداسلامی برپا می‌شود.

تاجیک با اشاره به استقبال مطلوب دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت از برگزاری نمایشگاه‌ها در این مرکز آموزش عالی ابراز داشت: نمایشگاه فاطمیه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت دایر می‌شود.

* برگزاری محفل انس با قرآن کریم دانشگاه آزاد ارزوئیه

امین مهدی‌پور مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان‌های بافت رابر و ارزوئیه به خبرنگار فارس گفت:در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و به منظور مانوس شدن بیشتر دانشجویان با قرآن، محفل انس با قرآن کریم در محل دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 20 امشب برگزار می‌‌شود.

وی افزود: در این جلسه نورانی از گروه تواشیح معراج دعوت شده است و برنامه‌های ویژه مراسم تک‌خوانی با صوت و ترتیل، مدیحه سرایی، تواشیح و در پایان اهدا جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان در مراسم است.

مهدی‌پور خاطر نشان کرد: این مراسم نورانی از طرف بسیج دانشجویی ترتیب داده شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول