اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

ویژه‌برنامه‏های فاطمیه در سمنان پخش می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اعلام کرد: برنامه‏های صدا و سیمای مرکز سمنان حال و هوای فاطمیه به خود می‏گیرد و ویژه‌برنامه‏های فاطمیه در سمنان پخش می‏شود.

ویژه‌برنامه‏های فاطمیه در سمنان پخش می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی شریفی‏فر امشب در نشستی در همین‌باره اظهار کرد: این مرکز به مناسبت ایام سوگواری بانوی دو عالم، حضرت فاطمه‌زهرا(س) ویژه‌برنامه‏هایی را تهیه، تولید و پخش خواهد کرد.

وی تصریح کرد: پخش مراسم سوگواری آن حضرت در مسجد المهدی سمنان با سخنرانی حجت‏الاسلام محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر و پخش مداحی نزار القطری از زمره این برنامه‏هاست.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در ادامه از پخش ویژه برنامه زنده شب شهادت آن حضرت با حضور کارشناسان مذهبی با موضوع بیان دیدگاه‏های حضرت زهرا(س) در مورد حجاب، زن و عفاف در صدا و سیمای سمنان خبر داد.

شریفی‏فر ادامه داد: پخش ویژه‌برنامه کودک در روز شهادت با دعوت از کودکان قاری قرآن از برنامه‏های دیگر سیمای این مرکز است.

وی تصریح کرد: شبکه استانی صدای مرکز سمنان نیز با ویژه‌برنامه‏هایی با عناوین "ضریح گم شده" به مدت 30 دقیقه در صبح روز چهارشنبه و ویژه‌برنامه زنده "یاس کبود" همراه عزاداران خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: پوشش مراسم عزاداری در سطح استان سمنان انجام می‏شود و برنامه زنده عصرگاهی "کوچه‏های بارانی" به گوشه‏هایی از سیره زندگی آن حضرت و زندگی خانوادگی ایشان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول