اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی جیرفت:

ایام فاطمیه بهترین زمان برای ترویج فرهنگ امر به معروف است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت گفت: ایام فاطمیه بهترین زمان برای پیاده کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

ایام فاطمیه بهترین زمان برای ترویج فرهنگ امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی یکشنبه شب در گردهمایی هیئت‌های مذهبی شهرستان جیرفت با تسلیت ایام فاطمیه‌ اظهار داشت: با توجه به تأکید امام جمعه جیرفت در زمینه برنامه‌های این ایام جلسه‌هایی در روستاها و بخش‌های جبالبارز و ساردوئیه برگزار شده است.

وی افزود: در شهرستان جیرفت نیز نشستی برای برنامه‌ریزی در زمینه سوگواری حضرت زهرا (س) جلسه‌ای با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شده است.

احمدیوسفی با تأکید بر استفاده از سخنرانان خطیب و توانا در مجالس عزاداری تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با نصب پرچم مشکی در سردرب اداره خود فضای حزن و اندوه را در شهر به وجود آورند.

این مسئول ابراز داشت: شبی در محضر قرآن، گفت‌و‌گوهای دینی با عنوان «حجاب و عفاف»، برنامه‌ریزی برای هیئت‌های مذهبی و خروج هیئت‌های مذهبی به صورت دسته‌های سینه‌‌زنی و عزاداری در روز شهادت حضرت زهرا (س) از جمله‌ برنامه‌های ایام فاطمیه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت بیان داشت: با توجه به اینکه شهرستان جیرفت به عنوان شهر دارالولایه نامگذاری شده، باید برنامه‌های دهه دوم ایام فاطمیه با شکوه خاصی در شأن جایگاه این حضرت برگزار شود.

وی با تأکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: ایام فاطمیه بهترین زمان برای پیاده کردن این فرهنگ در جامعه است.

احمدیوسفی عنوان کرد: با همکاری و تعاملی که میان مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان جیرفت وجود دارد، امیدواریم، بتوانیم برنامه‌ای در شأن و منزلت ایشان برگزار کنیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: اگر حضور مسئولان در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف بیشتر باشد، حضور مردم گسترده‌تر می‌شود که این را باید در اولویت کاری خود قرار دهیم.  

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول