اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار کوهبنان

نمایشگاه فاطمیه در کوهبنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: کوچه‌های بنی‌هاشم و نمایشگاه‌های فاطمیه تا امتداد ولایت و یاس نبوی در کوهبنان با حضور فرماندار این شهرستان افتتاح شد.

نمایشگاه فاطمیه در کوهبنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، شنبه شب همزمان با ایام فاطمیه با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان، هیئت امنای مساجد و تکایا، ارادتمندان به حضرت زهرا (س) و عاشقان ولایت کوچه‌های بنی‌هاشم و نمایشگاه‌های فاطمیه تا امتداد ولایت و یاس نبوی در کوهبنان افتتاح شد.

این نمایشگاه با همت اداره اوقاف و امور خیریه، مسجد امام حسین (ع) و تکیه شهید بهشتی و همچنین تکیه شهید روح‌الامینی کوهبنان برپا شده است.

در حاشیه افتتاح این نمایشگاه‌ها منصور متقی فرماندار کوهبنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بازدید از نمادهای تاریخ اسلام از جمله صحنه ماجرای غدیر خم، بیت‌الاحزان منزل حضرت زهرا (س)، نخلستان‌های نمادین، طرح بازسازی شده  قبرستان بقیع و اتاق تقسیم بیت‌المال بسیار تأثیرگذار است.

به گزارش فارس، نمایی از کوچه‌های بنی‌هاشم، نمایی از باغ فدک و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله سخنرانی و عزاداری بعد از اذان و اقامه نماز مغرب و عشا با حضور عزاداران حضرت زهرا (س) گوشه‌ای از برنامه‌های این نمایشگاه‌ها در ایام باز گشایی است.

براساس هماهنگی به عمل آمده با آموزش و پرورش قرار است، صبح‌ها دانش‌آموزان با برنامه از قبل تعیین شده از این اماکن بازدید و با روایت غرفه به غرفه در جریان وقایع تاریخ اسلام، تشیع و مظلومیت ائمه اطهار (ع) به ویژه بی‌بی دو عالم  قرار گیرند.

برنامه روایت‌گری از غرفه‌های این نمایشگاه برای استفاده عموم نیز از ساعت 18 آغاز می‌شود و تا ساعت 22 هر شب ادامه دارد.

همچنین این نمایشگاه به منظور نشان دادن تأثیرگذاری افکار تشیع در جامعه کنونی از روز شنبه دوم اردیبهشت‌ ماه تا روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه جاری پذیرای علاقمندان و عاشقان به خاندان عصمت و طهارت (ع) است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول