اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

اجرای 55 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه(س) در شهرستان جم‌

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از اجرای 55 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه(س) در شهرستان جم خبر داد.

اجرای 55 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه(س) در شهرستان جم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه شنبه در نشست با مسئولان فرهنگی شهرستان جم اظهار داشت: ترویج فرهنگ اسلامی امر مهم و ارزشمندی در این شهرستان است و به ویژه در مناسبت‌ها و مراسمات مختلف این امر با کیفیت و شتاب بیشتری انجام می‌شود.

وی افزود: در ایام فاطمیه اول برنامه‌های متنوعی در جم تدارک دیده شد و مردم استقبال بی‌نظیری از این مراسمات داشتند.

سادات از اجرای 55 ویژه‌برنامه ایام فاطمیه(س) در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی و هیئات مذهبی بیش از 55 ویژه‌برنامه سوگواری فاطمیه(س) در شهرها و روستاهای شهرستان و در مساجد و حسینیه‌ها و مدارس برپا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم همچنین با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه فرهنگ دینی از احداث 12 خانه عالم در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد 12 خانه عالم کلنگ‌زنی شده و انتظار داریم به پیشرفت لازم برسند.

سادات از تخصیص اعتبار شش خانه عالم در روستاهای شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: با حمایت‌های فرماندار محترم در سال جاری تعداد بیشتری خانه عالم برای حضور روحانی در شهرستان احداث خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از معرفی و استقرار سومین روحانی مستقر در بخش ریز خبر داد و افزود: به منظور گسترش فرهنگ غنی تشیع و برگزاری مراسمات مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی، روحانی مستقر بخش ریز معرفی شد.

سادات از فعالیت دو روحانی دیگر در قالب استقرار در بخش ریز خبر داد و خاطر نشان کرد: با حمایت مسئولان در اکثر روستاهای پر جمعیت دو موضوع ساخت خانه عالم و استقرار روحانی در دستور کار این اداره قرار دارد.

وی یادآور شد: شهرستان جم دارای سه روحانی مستقر تمام وقت و چهار روحانی مستقر پاره وقت است و 5 روحانی طرح هجرت نیز در روستاهای شهرستان به امر خطیر تبلیغ مشغول هستند.

سادات گفت: باید از تمام ظرفیت موجود برای رشد و توسعه فرهنگ دینی در شهرستان بهره ببریم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول