اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز جهانی کار و کارگر

جشن کاهش بیکاری در دلیجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دلیجان از برگزاری جشن کاهش بیکاری در این شهرستان همزمان با روز جهانی کار و کارگر خبر داد.

جشن کاهش بیکاری در دلیجان برگزار می‌شود

احمد آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در حال حاضر نرخ بیکاری در دلیجان از میانگین استانی و حتی کشوری پایین‌تر رفته است که به همین مناسبت جشن کاهش بیکاری همزمان با روز جهانی کار و کارگر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری همواره یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان طی سال‌های گذشته بوده که خوشبختانه این شهرستان موفق به ایجاد یک‌هزار و 720 نفر فرصت شغلی در سال گذشته شد.

فرماندار دلیجان با بیان اینکه فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و بازرگانی ایجاد شده گفت: تلاش می‌شود در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، بسترهای بیشتری برای اشتغال جوانان و بیکاران این شهرستان فراهم شود.

آزاد سرمایه‌گذاری را از راهکارهای اساسی برای ایجاد اشتغال دانست و افزود: امید می‌رود سرمایه‌گذاران با سرمایه‌گذاری بیشتر در سال تولید ملی زمینه راه‌اندازی کارخانجات جدید را فراهم سازند تا از این طریق شاهد افزایش اشتغال‌زایی بیشتر در شهرستان باشیم.

وی گفت: خود خانواده‌ها نیز با خرید کالاهای ایرانی می‌توانند در به چرخش درآوردن چرخ‌های صنعت و نیاز کارخانجات به نیروهای کار بیشتر سهیم شوند.

به گفته وی هم‌اکنون بیش از 8 هزار نفر از نیروهای کار استان مرکزی در این شهرستان مشغول فعالیت در بخش صنعت هستند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول