اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

900 هزار کارگر بیمه شده در اصفهان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: نزدیک به 900 هزار نفر کارگر بیمه شده در استان اصفهان است.

900 هزار کارگر بیمه شده در اصفهان هستند

غلامعلی قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در زمینه شعار سال جاری بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب این شعار در ذهن ما نقش بست که سال جاری با اهمیت است.

وی ادامه داد: بالاترین سرمایه در کشور سرمایه انسانی و منابع انسانی است و حمایت از کار، حمایت از این سرمایه تلقی می‌شود.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: اگر حمایت از کار و سرمایه ایرانی به صورت مطلوبی انجام شود نتیجه آن تولید ملی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تولید ملی اضافه کرد: اگر این حمایت‌ها در زمینه کار و سرمایه به وجود آید کشور بیمه می‌شود.

قادری با اشاره به اینکه نزدیک به 900 هزار نفر کارگر بیمه شده در استان اصفهان است اظهار داشت: حمایت از کار و سرمایه ایرانی به این معنی است که نقش مجموعه کارگران و افرادی که در حوزه کار و تولید فعالیت می‌کنند بسیار کلیدی است و باید فرهنگ‌سازی شود که هزینه تولید نیز کاهش پیدا کند.

وی در زمینه اقدامات انجام شده در زمینه شعار سال جاری تصریح کرد: باید قیمت تمام شده تولیدات داخلی کاهش پیدا کرده و کیفیت محصول نیز افزایش پیدا کند و فرهنگ‌سازی مناسبی در زمینه استفاده مردم از محصولات داخلی صورت گیرد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را به صورت مصداقی بیان کردند که مسئولان کشور نیز باید در راستای این موضوع به صورت مصداقی وارد شوند.

وی در ارتباط با این شعار تصریح کرد: این اداره جلسات متعددی را با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و جلسه‌ای نیز با حوزه دانشگاه در راستای شعار سال جاری برگزار کرد.

قادری از جمع‌بندی جلسات برگزار شده سخن گفت و بیان داشت: بسته‌ای تحت عنوان اقداماتی که ما می‌توانیم در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام دهیم را در دو بخش آماده کرده‌ایم.

وی از بخش برون‌سازمانی سخن گفت و اظهار داشت: این بخش برون‌سازمانی، بخش‌هایی را شامل می‌شود که یا مرتبط با موضوع هستند یا اینکه موضوع به آن اداره برمی‌گردد.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان به بخشی دیگر که به صورت مستقیم با اداره مرتبط بوده اشاره کرد و ادامه داد: این بسته شامل 27 هدف کلی است و حوزه‌هایی از قبیل اشتغال، روابط کار و تعاون که در حال حاضر به مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت بهداشت کار محول شده است.

وی گفت: این مرکز تحقیقات در حال بررسی این بسته بوده که با آماده شدن آن می‌توان در اصفهان، استان‌های دیگر و کشور عملیاتی کرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول