اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری مازندران:

ستون بلند مملکت ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری سپاه کربلای مازندران گفت: ستون بلند مملکت ولایت فقیه است که باید حافظ این ستون باشیم تا در روز قیامت شرمنده امام و شهدا نشویم.

ستون بلند مملکت ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سیدعبدالله موسوی صبح امروز در یادواره شهدای کارمندی این شهرستان در مجتمع آموزشی ورزشی نفت محمودآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر کارمند و کارگر، همگان را به تأمل و تفکر در وصیتنامه ارزشمند شهدا سفارش کرد.
وی گفت: شهدای بسیجی چگونه به این درجه رسیدند و با کمی دقت در این وصیتنامه‌ها می‌بینیم شهدا به دنیا و مسائل دنیوی دلبسته نبودند بلکه فقط فکر رسیدن به سعادت اخروی بودند.
موسوی تصریح کرد: سه محور اصلی در وصیتنامه شهدا وجود داشت که همه این محورها خواسته‌های زمینی نبود.
وی محور اول را حفظ و حراست از دین و احیای آن در جامعه دانست و گفت: باید این روحیه را امروز در نسل جوان جامعه گسترش دهیم و احیای تفکر اسلام ناب محمدی غیر از این نیست.
موسوی دومین محور وصیت شهدا را ولایت‌پذیری و اطاعت از امام عنوان و اظهار کرد: در مصاحبه‌هایی که از شهدا پخش می‌شد آنها ما را به ولایت‌پذیری سفارش می‌کردند و خود را نیز همواره سرباز واقعی ولایت می‌دانستند.
رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری مازندران پاسداری از ولایت و دستاوردهای نظام اسلامی را به عنوان سومین و مهم‌ترین سفارش شهدا دانست و افزود: ستون بلند مملکت ولایت فقیه است که باید حافظ این ستون باشیم تا در روز قیامت شرمنده امام و شهدا نباشیم.
وی با یادآوری دلاورمردی‌های شهدا عنوان کرد: ما همواره مدیون آنها هستیم و همه کسانی که صاحب منصب و قدرت در جامعه هستند جایگاه خود را مدیون خون شهدا هستند و باید طوری در جایگاه خود به جامعه و مردم خدمت کنند تا فردا خجالت زده شهدا نباشند.
موسوی با اشاره به هفته گرامیداشت بسیج تصریح کرد: فرمایش ارزشمند امام راحل مبنی بر آرزوی محشور شدن با بسیجیان نشان از جایگاه بسیج در کشور دارد و باید این ارزشمندی را قدر بدانیم.
رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری مازندران با تبیین جایگاه سیاسی و اندیشه‌های امام راحل در دنیا خاطرنشان کرد: بیشتر سیاستمداران و محققان دنیا از امام به عنوان شخصیت منحصر به فرد و تأثیرگذار دنیا در قرن گذشته و حال یاد می‌کنند و این در حالی است که همین شخصیت بزرگ خود را شرمنده بسیجیان می‌داند و این یعنی ارزش بسیج که بسیار در نظر امام امت مهم بوده است.
موسوی با بیان اینکه این توصیف‌ها را امروز از زبان رهبر فرزانه انقلاب نیز همچون امام راحل می‌شنویم، تصریح کرد: رهبر انقلاب سه مولفه اخلاص، بصیرت و اقدام به موقع را در توصیف بسیج فرمودند.
موسوی در مورد این سه مولفه عنوان کرد: اخلاص بسیجیان همواره زبانزد همگان بود چه در زمان جنگ و چه امروز در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و بصیرت که یکی از مهم‌ترین شاخصه سربازان ولایت است در عرصه‌های مختلف فتنه‌انگیزی نمایان بود.
وی با اشاره به فتنه سال 88 اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در زمان فتنه شناخت دوست و دشمن سخت است و اگر بصیرت در بین یاوران ولایت وجود نداشت شاید اتفاقات ناگواری رخ می‌داد.
رئیس سازمان بسیج کارمندی و کارگری مازندران مولفه اقدام به موقع را نیز موثر در مواقع بحرانی و نیاز جامعه دانست و گفت: در زمان جنگ به دستور امام راحل این بسیجیان بودند که به موقع در عرصه‌ها حضور پیدا کردند و نقشه دشمنان را خنثی کرده و پس از جنگ نیز در حوادث فتنه‌گون و دیگر اتفاقات رهرو راه رهبری بودند و به موقع در صحنه‌ها حضور داشتند.
موسوی در پایان تاکید کرد: اگر می‌خواهیم دل امام  و شهدا را شاد کنیم و در آخرت شرمنده آنها نباشیم باید دنباله‌رو ولایت فقیه باشیم و از دستاوردهای نظام و انقلاب پاسداری کنیم.
به گزارش فارس، در پایان این مراسم به بسیجیان برتر حوزه کارمندی و کارگری شهرستان محمودآباد جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول