اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تولید ملی

کارگران بهترین سرمایه‏های کشورند/ از تضعیف قشر کارگر جلوگیری شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه کارگران بهترین سرمایه‏های ملی کشورند، خواستار جلوگیری از تضعیف این قشر زحمتکش جامعه شد.

کارگران بهترین سرمایه‏های کشورند/ از تضعیف قشر کارگر جلوگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران مجتبی همت‏نجفی پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: نام‏گذاری سال 91 از سوی رهبر فرزانه انقلاب، تداوم فرمایشات ایشان از سالیان گذشته است.

وی ادامه داد: مقام عظمای ولایت بیانات گوهربار خویش در قالب نام‏گذاری‏های سال را در راستای اهداف مورد پیگیری در سال‏های گذشته ایراد می‏فرمایند.

همت‏نجفی با اشاره به اصل 44 مورد تاکید رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر بر لزوم اجرای صحیح و جامع اصل 44 موجود در قانون اساسی تاکیدات بسیاری داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: اما این مهم از سوی معظم‏له در سال 91 به صورت عملی‏تری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی شهرستان دماوند به کمک سایر مراکز علمی منطقه به یمن این نام‏گذاری میمون بحثی را پیرامون مقوله اشتغال پیگیری می‏کند که نتایج آن در ماه‏های آینده به مسئولان ارائه می‏شود.

همت‏نجفی کارگران را بهترین سرمایه‏های کشور برای توسعه‏ای همه‏جانبه خواند و تصریح کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، کارگران به عنوان بهترین سرمایه‏های کشور مطرح هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند متذکر شد: کارگران سرمایه‏های زنده و پویایی هستند که بخش عمده‏ای از امور عملیاتی به دستان توانمند آنها صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

این مسئول اذعان داشت: بسیاری از اقداماتی را که تامین اجتماعی باید برای قشر کارگر انجام دهد، انجام نداده و این امر تضعیف قشر کارگر را سبب می‏شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول