اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مجلس

منتخبان عرصه کار و کارگری قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: جشن کمیته کارگری و کارفرمایی و تعاونی‌های ستاد دهه فجر قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و طی آن از منتخبان عرصه کار و کارگری استان تجلیل شد.

منتخبان عرصه کار و کارگری قم تجلیل شدند

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم جشن کمیته کارگری و کارفرمایی و تعاونی‌های ستاد دهه فجر قم شنبه شب در سالن اجتماعات مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام موسی‌پور استاندار قم، حجت‌الاسلام بنایی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولین اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قم و سایر مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان و نیز جمع کثیری از اعضای جامعه کارگری و کارفرمایی قم حضور داشتند.

تواشیح و سرودهای انقلابی برنامه‌های آغازین این جشن بود و علاوه بر آن به مناسبت ایام فرخنده دهه فجر و با حضور تعدادی از جانبازان قمی، یاد و خاطره امام امت و شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

حسن رحمانی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی قم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های ده ماهه اخیر این اداره کل در قم اظهار کرد: استان قم در زمینه توسعه مشاغل خانگی رشد بالایی داشته و در حوزه کارآفرینی نیز بیش از هزار نفر زیر پوشش آموزش‌های لازم قرار گرفته‌اند.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه یادآور شد: ایشان مسئله وحدت داخلی مورد تاکید قرار داده و از همه مسئولین خواستند تمام تلاش و کوشش خود را در راستای تامین نیازهای مردم متمرکز کنند، بنابراین ضروری است که دست‌اندرکاران و مسئولین اجرایی کشور با کنار گذاشتن اختلافات، زمینه وحدت داخلی را فراهم کنند تا شاهد شکست تحریم‌های دشمنان باشیم.

تجلیل از منتخبان عرصه کار و کارگری، مدیران واحدهای تولیدی و فرماندهان پایگاه‌های منتخب کارخانجات قم برنامه پایانی این جشن بود که با اهدای جوایزی از آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول