اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

برای رسیدن به موفقیت باید اختلافات کنار گذاشته شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: در راستای رسیدن به موفقیت و پیشرفت باید اختلافات کنار گذاشته شود.

برای رسیدن به موفقیت باید اختلافات کنار گذاشته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد جامع شهر قیدار در جمع مردم این شهر اظهار کرد: دین، ایمان و سربلندی نظام جمهوری اسلامی مرهون پیروی از آموزه‌های دینی و ائمه اطهار(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و همکاری مردم و مسئولان ایران ابهت آمریکا را در هم شکسته و توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشته است.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در راستای ضربه زدن به نظام و انقلاب اضافه کرد: آمریکا و کشورهای استعمارگر 33 سال است که به دنبال کارشکنی و ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر نیز دشمنان اگر احتمال دهند که با حمله نظامی به اهداف خود می‌رسند، حتماً این کار را انجام داده و حتی یک ساعت نیز در این کار خود تعلل نمی‌کند.

خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن برخی از پیروزی‌ها و موفقیت‌های کسب شده توسط نظام جمهوری اسلامی اضافه کرد: دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، موفقیت‌های علمی و پزشکی فقط نمونه‌ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه تلاش دانشمندان ایرانی و همکاری مردم و مسئولان حاصل شده است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به عنوان "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" اضافه کرد: برای رسیدن به موفقیت باید همه اختلافات و گلایه‌ها کنار گذاشته شود.

وی هم‌چنین با اشاره به پیروی از منویات رهبری در مراحل مختلف نظام و انقلاب افزود: با تبعیت از خط ترسیم شده ولایت می‌توان برای سربلندی نظام و انقلاب تلاش کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول