اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسکندری:

تجربه مسابقات آسیایی چین را برای موفقیت بیشتر به کار می‌گیرم

خبرگزاری فارس: قهرمان دو و میدانی قم در پیکارهای قهرمانی کشور گفت: از تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در چین برای کسب موفقیت بیشتر استفاده خواهم کرد.

تجربه مسابقات آسیایی چین را برای موفقیت بیشتر به کار می‌گیرم

محمدحسین اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا در کشور چین برایم تجربه بسیار خوبی بود و با تمرین بیشتر و رفع نقایص در رقابت‌های آتی نماینده موفقی برای دو و میدانی کشور خواهم بود.

قهرمان پرتاب وزنه کشورمان و نماینده ایران در مسابقات داخل سالن قهرمانی سال 2012 آسیا افزود: از اینکه در جمع بزرگان دو و میدانی کشور موفق به کسب مدال شدم بسیار خوشحالم و این آغاز تلاشم برای رسیدن به عناوین بزرگتر است.

وی تصریح کرد: بعد از موفقیتی که در مسابقات قهرمانی کشور به دست آوردم اکنون انگیزه زیادی دارم تا در رقابت‌های لیگ و سایر میادین برای دو و میدانی قم افتخار کسب کنم، برای این منظور تمریناتم را بیشتر کرده‌ام و فقط به حمایت بیشتر نیاز دارم.

اسکندری ادامه داد: سطح پیکارهای دو و میدانی قهرمانی داخل سالن آسیا بسیار بالا بود و به خصوص در رقابت‌های رشته پرتاب وزنه که رشته تخصصی من نیز محسوب می‌شود، چهره‌های مطرحی حضور داشتند که کسب مدال در حضور آنها کار بسیار سختی بود.

وی اظهار داشت: در رقابت‌های رشته پرتاب وزنه تنها نماینده تیم اعزامی دو و میدانی ایران بودم که باید برای کسب مدال با پرتاب‌گران مطرحی از کشورهای مختلف آسیایی دیگر رقابت می‌کردم که در این راه موفق به کسب مقام ششم شدم.

قهرمان دو و میدانی قم در پرتاب وزنه مسابقات قهرمانی کشور اضافه کرد: به طور تخصصی مدت زیادی است که در ماده پرتاب وزنه به عنوان نماینده قم در مسابقات مختلف قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور به میدان می‌روم و از اینکه توانستم در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در فروردین و بهمن سال گذشته به مدال‌های برنز و طلا دست یابم اکنون انگیزه زیادی دارم تا این عناوین را در سایر میادین به شکل بهتری تکرار کنم.

وی ابراز داشت: کسب مدال طلا از رقابت‌های انتخابی تیم ملی انگیزه بسیار بالایی به من داده است و هدف اصلی‌ام را با تلاش بیشتر برای کسب موفقیت‌های بهتر پیگیری می‌کنم تا بار دیگر بتوانم جواز حضور در تیم ملی دو و میدانی و رقابت‌های مهم برون‌مرزی پرتاب وزنه را به دست بیاورم.

اسکندری تاکید کرد: هر ورزشکاری از ورود به دنیای قهرمانی به دنبال حضور در عرصه رقابت‌های جهانی و المپیک است و طبیعی است که این آرزوی من خواهد بود تا بتوانم در المپیک و مسابقات جهانی حضور یافته و برای دو و میدانی و ورزش کشورم افتخار‌آفرین باشم.

انتهای پیام/ی10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول