اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه برازجان:

موفقیت در مذاکرات 5+1 نتیجه مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه برازجان گفت: موفقیت در مذاکرات 5+1 نتیجه مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌هاست.

موفقیت در مذاکرات 5+1 نتیجه مقاومت در برابر تهدیدها و تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان‌های مومن است و برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت باید متقی و پرهیزگار باشیم و از گناهان دوری کنیم.

 وی با برشمردن برخی گناهان کبیره از تکبر به عنوان گناهی نابخشودنی یاد کرد و افزود: تکبر یکی از گناهان کبیره است که انسان را به شرک و شرک‌ورزی وادار می‌کند و آثار بسیار مخربی بر جای می‌گذارد.

امام جمعه برازجان با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نقش سپاه در پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و سپاه همواره آماده دفاع از ارزش‌هاست.

مصلح تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای عمل به این آیه شریفه که مسلمانان باید آماده دفاع از خود باشند و بتوانند با دشمنان خود مقابله کنند به دستور امام راحل تشکیل شد و دستاوردهای بسیار خوبی در تاریخ انقلاب و دوران دفاع مقدس برای نظام و کشور داشته است.

وی در ادامه به روز کارآفرینی اشاره داشت و یادآور شد: در سال تولید ملی حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان و افراد مبتکر و خلاق در کشور امری لازم و مهم است و باید در این مسیر تلاش و فعالیت بیشتری انجام شود.

امام جمعه برازجان همچنین به سالروز شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ترسیم خط و مشی فرهنگی کشور بسیار تاثیرگذار است و از ابتدای انقلاب تاکنون موثر بوده است.

مصلح افزود: تشکیل این نهاد در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، باعث ترویج فرهنگ دینی در بین جوانان و بویژه قشر تحصیل‌کرده شده است.

امام جمعه برازجان به موفقیت جمهوری اسلامی در مذاکرات 5+1در استانبول اشاره کرد و بیان داشت: ایران با مقاومت در مقابل تهدیدها و تحریم‌ها و در حالی که گروه‌های مخالف دستیابی ایران به کمتر از توقف کامل فعالیت‌های هسته‌ای ایران قانع نبودند، به این نتیجه رسیدند که تنها در سایه مذاکرات با رویکرد مثبت می‌توانند این موضوع را به پیش ببرند.

مصلح در ادامه با تسلیت ایام فاطمیه اضافه کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین بانوی عالم است و مراسم سوگواری ایشان باید با ابهت و با شکوه هر چه تمام تر انجام شود و از هیئات مذهبی دشتستان انتظار داریم تلاش بیشتری برای نهادینه کردن فرهنگ علوی و فاطمی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول