اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین تأکید کرد

تکرار موفقیت کسب سهمیه المپیک با پرورش ورزشکارانی همچون لشگری

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: موفقیت کسب سهمیه المپیک توسط ورزشکاران قزوین را با پرورش افرادی همچون لشگری مجدداً تکرار کنید.

تکرار موفقیت کسب سهمیه المپیک با پرورش ورزشکارانی همچون لشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین، احمد عجم در دیدار با احسان لشگری دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کشتی گزینشی المپیک لندن اظهار کرد: همه وظیفه داریم این موفقیتی که پس از سال‌ها نصیب ورزش استان قزوین شده است را ارج نهاده و تلاش کنیم چنین موفقیت‌هایی مجدداً تکرار شود.

وی با بیان اینکه اعتقادات دینی و مذهبی و همچنین اعتقاد به سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده تا ورزشکاران با جان و دل به فکر اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران باشند، عنوان کرد: در درجه نخست باید شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

عجم تصریح کرد: کشتی ورزشی است که از دیرباز ایران در آن سرآمد بوده و موفقیت‌های آن بر سر زبان‌های مردم دنیا قرار گرفته است.

وی بیان کرد: باید تلاش شود تا استعدادهایی نظیر لشگری که به اعتقادم در این استان کم هم نیستند شناسایی و پرورش یابند.

عجم خطاب به لشگری گفت: دیر یا زود احسان لشگری تبدیل به رضا لایق، رسول خادم و دیگر بزرگان کشتی ایران می‌شود و مهم این است که تلاش کنید نام احسان لشگری به عنوان یک قهرمان پر آوازه و مربی با تجربه و موفق بر سر زبان‌ها افتد.

احسان لشگری کشتی‌گیر قزوینی چندی پیش در مسابقات جهانی گزینشی المپیک 2012 لندن که در قزاقستان برگزار شد ضمن کسب نشان طلا، سهمیه ورود به بازی‌های المپیک را در وزن 84 کیلوگرم برای تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران به دست آورد.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول