اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج زنان سپاه الغدیر استان یزد:

طرح بهشت خانواده با موفقیت در یزد اجرا شد

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از طرح‌های موفق در سال 90، طرح بهشت خانواده بود که به صورت کارگاهی برگزار شد.

طرح بهشت خانواده با موفقیت در یزد اجرا شد

فاطمه زارع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با اشاره به اجرای موفق طرح بهشت خانواده در یزد در سال گذشته اظهار داشت: طرح بهشت خانواده به صورت کارگاهی در قالب کارگاه‌های معین و مشخص با اهداف آموزشی و تربیتی برگزار شد.

وی افزود: دلیل اصلی این برنامه آشنایی مادران با چگونگی تربیت صحیح فرزندان، تأمین سلامت روانی، عاطفی و اخلاقی اعضای خانواده، آموزش روش‌ها و شیوه‌های مطلوب اداره خانه و خانواده همچنین تربیت فرزندان بوده است.

زارع خاطرنشان کرد: از جمله اهداف این طرح می‌توان به اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه تقویت بنیان خانواده، تحکیم بنیان خانواده و رشد و تعالی آن، تربیت اسلامی در خانواده و تقویت تعمیق بنیه فکر و معنوی مادران اشاره کرد.

وی با اشاره به چگونگی و کیفیت اجرای این طرح بیان کرد: در هر حوزه مقاومت چهار کارگاه وجود داشته که در هر فصل حداقل یک کارگاه با حضور حداقل دو حلقه صالحین فعال بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان از مبانی تربیت، دوره نوجوانی، آیین تربیت، رفتار والدین با فرزندان، آیین ازدواج و ... به عنوان مباحث مطرح شده در این کارگاه‌ها یاد کرد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول