اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بازی مقابل نفت فقط 3 امتیاز را می‌خواهیم

ویسی: موفقیتم در مربیگری را مدیون باشگاه صبا هستم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به اینکه موفقیت خود در مربیگری را مدیون باشگاه صبا است گفت: در دیدار خانگی برابر صنعت نفت آبادان تنها به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم.

ویسی: موفقیتم در مربیگری را مدیون باشگاه صبا هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالله ویسی که در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و صنعت نفت آبادان حضور یافته بود، سه امتیاز این بازی را برای تیمش بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: قطعا این مسابقه با توجه به انگیزه‌های دو تیم می‌تواند بازی زیبا و تماشاگرپسندی باشد و دو تیم، فوتبال قابل قبولی ارائه کنند.

وی ادامه داد: ما اطلاعات خوبی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان داریم به خصوص اینکه آنها در دیدارهای خارج از خانه خود در این فصل بسیار خوب کار کرده و نتایج قابل توجهی گرفته‌اند و ما مطمئنا در این دیدار تنها برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اضافه کرد: ما برای این بازی آمادگی بسیار خوبی داریم و بازیکنان ما از هر نظر در شرایط مطلوبی به سر می‌برند و امیدوارم در روزی که بازی زیبا و جذاب است، با پیروزی تیم فوتبال صبای قم همراه باشد.

وی ابراز داشت: از نظر روحی، جسمانی و تاکتیکی در یکی از موقعیت‌های بسیار خوب خود قرار داریم، تیم ما در این دیدار چند بازیکن غایب دارد اما برای این دیدار تمرینات بسیار خوبی داشته‌ایم و می‌دانم که می‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

ویسی در پاسخ به سئوالی در مورد عدم وقت‌کشی از سوی بازیکنان و تیم صبا در شرایطی که تیم بازی را برده است تصریح کرد: این موضوع را رئیس باشگاه، اعضای هیئت مدیره، مردم و حتی خانواده خودم به من می‌گویند اما من به یک چیز اعتقاد دارم، اینکه پیروزی در میدان ورزش را باید بدون عوامل بیرونی به دست آورد.

وی یاد آور شد: ما می‌توانستیم در بسیاری از بازی‌های این فصل دست به وقت کشی در دقایق پایانی بزنیم و الان در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر باشیم اما من برد به این قیمت را نمی‌خواهم و شما هیچ جای دنیا نمی‌بینید که یک تیم از راه وقت‌کشی و دست زدن به کارهای غیر فوتبالی به نتیجه برسد و اگر هم می‌رسد این درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم ابراز داشت: هرگز تفکرم در مورد فوتبال واقعی و پاک عوض نخواهد شد و این را تمام کسانی که با من کار می‌کنند، خوب می‌دانند، هرگز مانند مربیانی نیستیم که برای رسیدن به نتیجه دست به هر کاری می‌زنند.

وی در پایان در پاسخ به اینکه انتخاب شما برای مربیگری در فصل آینده لیگ برتر فوتبال کدام تیم است تصریح کرد: من بارها گفته‌ام که در درجه اول فقط به باشگاه صبا فکر می‌کنم زیرا موفقیت و جایگاه فعلی‌ام را مدیون باشگاه صبا هستم، از استاندار قم، اعضای هیئت مدیره و مردم قم صمیمانه تشکر می‌کنم که در این فصل ریسک بزرگی را پذیرفتند اما ما به یاری خدا پاسخ اعتماد آنها را داده‌ایم و ان‌شاءالله با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آن را کامل می‌کنیم.

تیم فوتبال صبای قم چهارمین تیم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب سیزدهمین پیروزی خود در این فصل از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یادگار امام قم میزبانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول